Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Får julegave fra x, barnas far. Vin og sjokolade og slikt. Og har ingen lyst til å gi gave til han (passer på at det er hjemmelaga gaver fra barna til han). Hva ville dere gjort? Sagt noe? Bedt han om å slutte med det? Bare latt han fortsette om han har lyst til det? Anonymous poster hash: b0bcf...c75
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 La han holde på om han ønsker. Husk å si takk, for uavhengig av hva som er skjedd takker man for gaver man får. Hadde ikke giddet å gjøre noe mer enn det. Anonymous poster hash: 13a37...8c0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 De siste to årene har plutselig min eksmann begynt å gi meg julegave, begge gangene har vært smykker. Her i huset får han gave som vårt felles barn har laget, jeg legger ikke i ei krone igjen til den mannen der. Anonymous poster hash: cc299...c05
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 La han holde på om han ønsker. Husk å si takk, for uavhengig av hva som er skjedd takker man for gaver man får. Hadde ikke giddet å gjøre noe mer enn det. Anonymous poster hash: 13a37...8c0 Ok, sendte melding og takka nå. Takk Anonymous poster hash: b0bcf...c75
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Mamma fikk i alle år, og får fortsatt , etter 33 år, julegave av pappa. Hun kastet han ut etter mye vold og annet svik. Hun har ikke gitt tilbake, men han har alltid hatt et håp om å flytte "hjem". Kanskje er det slik med din eks og? Eventuelt vil han vise at han setter pris på moren til barnet sitt, eller syns han må gi noe siden du ordner fra barnet til han? Anonymous poster hash: d5bd3...6cd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Vel kanskje dårlig samvittighet for at han har snutt meg for masse penger, var utro og behandla meg som dritt før han kasta meg ut... Men folk som han har ikke dårlig samvittighet.. Kanskje mora hans ber han om å gi meg julegave Anonymous poster hash: b0bcf...c75
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 Si takk og amen. Ikke mer. Anonymous poster hash: 10f26...1d8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 Jeg er så jævelig "korrekt" så hadde nok kjøpt en gave til han i tillegg til det barna lager og gitt. Men hadde satt barnas navn på. Aldri i livet mitt eget. Men hva om barna uttrykker at de ønsker å kjøpe en fin ting til pappa? Type 100,- nekter dere å kjøpe da på vegne av barna? Jeg har mindre barn som ikke bryr seg om slikt ennå men om femåringen hadde ønsket å kjøpe en ting til pappa hadde jeg ikke klart å nekte altså. Anonymous poster hash: e18cb...3e0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Jeg er så jævelig "korrekt" så hadde nok kjøpt en gave til han i tillegg til det barna lager og gitt. Men hadde satt barnas navn på. Aldri i livet mitt eget. Men hva om barna uttrykker at de ønsker å kjøpe en fin ting til pappa? Type 100,- nekter dere å kjøpe da på vegne av barna? Jeg har mindre barn som ikke bryr seg om slikt ennå men om femåringen hadde ønsket å kjøpe en ting til pappa hadde jeg ikke klart å nekte altså. Anonymous poster hash: e18cb...3e0 Jo men det jo bare hyggelig, om du gidder det. Anonymous poster hash: b0bcf...c75
Superdolly Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Si takk for julegaven og lat for øvrig som ingenting. Ønsker du ikke beholde det, kan du gi det videre til noen andre. Jeg hadde nok ikke returnert det i frykt for å skape en konflikt som på sikt ville gå ut over barna.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Dere er faktisk foreldre sammen og skal være det i mange år - resten av livet faktisk. Det er vel ikke så farlig å bruke litt penger på å gi hverandre en gave til jul, om ikke annet så for å takke for samarbeidet året som har vært? Anonymous poster hash: 96edc...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå