Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Jeg elsker Ă„ se pĂ„ Dr.Phil.Jeg synes han er helt fantastisk flink.Saklig,fornuftig mann med mange gode tips som flere burde tađđ»flere enn meg??  Anonymous poster hash: 341a8...06c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Har fulgt han i Ärevis....pÄ tv3 og tv6.... flink jobda. Men gud sÄ arogant og frekk innimellom......  Anonymous poster hash: 8b182...6eb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Arrogant og frekk?hvordan da?de gangene jeg fÞler han har vÊrt "frekk" er mot dem som ikke skjÞnner alvoret og han bruker omvendt psykologi pÄ  Anonymous poster hash: 341a8...06c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Som sagt, jeg har fulgt han glere ganger i uken i Ärevis.....har han pÄ serieoptak.  Kan ikke gi deg mange konkret eksempel pÄ stÄende fot.  Men jo da. Flink. Og ja han tar de som ikke skjÞnner. Men tar det litt langt innimellom. Som det lesbiske parret i gÄr, der hun med mÞrkt kort hÄr var bÞllete med sin kjÊreste og samboer. Men nÄr hun mer enn tydelig sa fra gang pÄ gang pÄ gang at hun ikke Þnsket Ä dra sine barn inn i det behÞvde ikke dr phil Ä dra de inn gang pÄ gang pÄ gang. Hun ba han instendig Ä slutte Ä snakke om de, men han ga seg ikke.  Hun var der pga at mor til kjÊresten ikke godtok forholdet, det at hun hadde blitt fratatt barna pga at barnefar hadde misshandlet (shaken baby) dem var unÞdvendig av philip mcgraw Ä gni utover.  Anonymous poster hash: 8b182...6eb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Kynisk og selvforherligende. Kan ikke ta seriÞst en psykiater(?) som blotter mennesker pÄ sitt svakeste til hele verdens underholdning. Han er heller ikke spesielt oppdatert faglig.  Anonymous poster hash: 25b99...fa8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Ikke oppdatert faglig? Â Anonymous poster hash: 341a8...06c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Ikke oppdatert faglig? Â Anonymous poster hash: 341a8...06c Nei, spesielt ikke innen rusbehandling. Â Anonymous poster hash: 25b99...fa8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 Ekkel fyr! Lest mye om han I amerikanske medier og det er ikke sÄ rosenrÞdt..   Anonymous poster hash: 47d84...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 Eeeeelsker nÄr han lar hun damen fra legemiddelindustrien komme Ä reklamere for diverse medikamenter. Ja, og sin egen app "Dr.on demand"....for ikke Ä glemme nÄr Robin (kona) har laget nye parfymer og diverse crap. Sell out! Anonymous poster hash: 8cab2...b1c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 Hva sier de i amerikanske medier da?ja litt enig i de reklameinnslagene for kona blant annetđ Â Anonymous poster hash: 341a8...06c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 Jeg liker Jeremy Kyle langt bedre. Ikke arrogant, men lytter, viser forstÄelse, hjelper.  "Dr" Phil? Da kan en jo like godt se pÄ Maury Povich. Anonymous poster hash: e662b...560
skjotta Skrevet 4. januar 2017 #13 Skrevet 4. januar 2017 SelvfÞlgelig er han arrogant. Hvorfor skal han ellers plassere voksne mennesker i kjempemÞbler der de mÄ dingle med beina som smÄ barn? Han trykker folk ned og nedverdiger dem, alt for Ä tjene penger.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 SelvfĂžlgelig er han arrogant. Hvorfor skal han ellers plassere voksne mennesker i kjempemĂžbler der de mĂ„ dingle med beina som smĂ„ barn? Han trykker folk ned og nedverdiger dem, alt for Ă„ tjene penger.đđ   Anonymous poster hash: 95a44...619
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #15 Skrevet 4. januar 2017 http://www.everydaypsychology.com/2008/01/is-dr-phil-actually-psychologist.html?m=1  https://www.google.no/amp/s/www.thehollywoodgossip.com/2012/11/dr-phil-is-a-fascist-dictator-staffer-claims/amp/?client=ms-android-samsung  Anonymous poster hash: 47d84...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 Ja han gjÞr narr og gnir det utover...  Han himler med Þynene, rister pÄ hodet, og sikker oppgitt og demonstreter sin oppgitthet over gjestene.  Og blir gjestene gornerma Ä prÞver stÄ oppbfor srg delv fÄr de beskjed ombat vil du ikke vÊre her sÄ kan du bare dra. I dont care....  Mettopp, han bryr seg om peng, ikke folk.  Han selger seg selv, kona og hennes organisasjoner og sminkemerker, og sÞnnens bÞker og forlag.......  Dollar dollar...  Anonymous poster hash: 8b182...6eb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #17 Skrevet 5. januar 2017 Uff trodde han var slik en sympatisk flott fyr.....tydeligvis ikkeđł Â Anonymous poster hash: 341a8...06c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #18 Skrevet 5. januar 2017 Uff trodde han var slik en sympatisk flott fyr.....tydeligvis ikkeAnonymous poster hash: 341a8...06c Se noen eppisoder, og det skinner veldig godt igjennom..... Â Anonymous poster hash: 8b182...6eb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #19 Skrevet 5. januar 2017 Jeg likte ham i starten. Det var feks veldig mye bedre og sakligere enn Ricky Lake.  Men nÄ har jeg egentlig fÄtt nok.  Anonymous poster hash: f2156...cbc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #20 Skrevet 5. januar 2017 Jeg likte ham i starten. Det var feks veldig mye bedre og sakligere enn Ricky Lake. Men nÄ har jeg egentlig fÄtt nok.Anonymous poster hash: f2156...cbc AltsÄ: Ricky Lake er en avdanka skuespiller fra 90-tallet, konvertert til talkshow host! Hun gir seg iallefall ikke ut for Ä vÊre noe annet Dr Phil utgir seg for Ä vÊre en oppdatert spesialist som skal lÞse folka problemer og hjelpe dem med bÄde behandling og medisinering.....  Anonymous poster hash: 663e9...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ