Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hva hadde du gjort om du tapte full omsorgsrett til en far som var voldig mot deg og barna ? Jeg kjemper men faren er i utlandet og jeg blir ikke hørt gått ut i media ? Justis dep lover og lover å hjelpe meg :/ ingenting skjer Anonymous poster hash: 90f39...994
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Du har skrevet mye her, og jeg synes så synd på deg. Start kronerulling og betal det korrupte drittsystemet der nede for å dømme i din favør. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort Anonymous poster hash: 41e5e...7dc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Tror jeg hadde prøvd å finne noen som kunne hjelpe meg å kidnappe dem... Anonymous poster hash: aa55d...229
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Det kom helt an på den juridiske situasjonen, lokalt lovverk etc. om barna oppholdt seg i utlandet. Som en siste løsning: Hyret inn profesjonelle til å bortføre barna for meg og oppholdt meg med dem i et land som ikke hadde utleveringssamarbeid med landet som behandlet saken juridisk. Anonymous poster hash: 3437f...8b9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Jeg rådførte meg med staten og ble anbefalt noen fra bortført no .. dessverre ble jeg fengslet for dette i utlandet :/ Anonymous poster hash: 90f39...994
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Jeg rådførte meg med staten og ble anbefalt noen fra bortført no .. dessverre ble jeg fengslet for dette i utlandet :/ Anonymous poster hash: 90f39...994 Hvilket land, da? Anonymous poster hash: acc54...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå