Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere vannflasker som brukesi barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag?

Anonymous poster hash: 76eb6...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja😀

Anonymous poster hash: d092a...496

Skrevet

Hver fredag, samme på skolen. Barna bruker vannflaskene gjennom uka, vasker de på fredag. Har aldri saft eller slikt i de da, bare vann. Bruker contigo eller camelbak.

Anonymous poster hash: ca1f3...865
Skrevet

Vi vasker flaskene i bhg minimum 1 gang om dagen.

Skolejenta min sin vaskes hver dag hjemme.

Skrevet

Skyller hver dag. Vasker dem en gang midt i uka og på fredag. 

Anonymous poster hash: 8bc3e...889
Skrevet

Hver dag

Anonymous poster hash: f32e7...d9d

Skrevet

Hver fredag, samme på skolen. Barna bruker vannflaskene gjennom uka, vasker de på fredag. Har aldri saft eller slikt i de da, bare vann. Bruker contigo eller camelbak. Anonymous poster hash: ca1f3...865

Det er jo direkte uhygienisk og skummelt med tanke på bakterievekst. Flaskene bør vaskes, i det minste skylles og tørkes godt hver dag.

Anonymous poster hash: 21b88...b86

Skrevet

Jeg er så lei av å vaske camelback-tuten...

Skrevet

Hver dag. Demonterer og hiver i oppvaskmaskinen.

Anonymous poster hash: 9de2b...09b

Skrevet

Hver fredag. Skyller dem ellers.

Anonymous poster hash: 0ff76...60b

Skrevet

Vi vasker flaskene i bhg minimum 1 gang om dagen.

Skolejenta min sin vaskes hver dag hjemme.

Så det vil si at dere vasker de ofte mer enn 1 gang om dagen? Hvordan har dere tid og plass til det?

Anonymous poster hash: 9fe5d...f64

Skrevet

Hver dag. Jeg ble også lei tuten på camelback, har byttet til contigo som i tillegg lekker mye mindre. Ikke de med tut, men de som man trykker på en knapp for å drikke.

Anonymous poster hash: 587de...a37

Skrevet

Hver dag. Jeg ble også lei tuten på camelback, har byttet til contigo som i tillegg lekker mye mindre. Ikke de med tut, men de som man trykker på en knapp for å drikke.

Anonymous poster hash: 587de...a37

Blir den helt ren i oppvaskmaskinen? Selv demontert camelbak blir ikke vasket i drikketuten

Skrevet

Hver dag. Eller, vi har tre og brukes bare én dag før de vaskes.

Anonymous poster hash: b380a...3e8

Skrevet

Så det vil si at dere vasker de ofte mer enn 1 gang om dagen? Hvordan har dere tid og plass til det?

De vaskes etter lunsj ( under sovingen) og på slutten av dagen. Flaskene og overdelen vaskes i maskin ( industrimaskin som vasker på 90% i 5 min) tuter, rør etc vasker vi for hånd og koker. Det tar ikke veldig lang tid eller mye plass. Vi gjør det og vi spriter alle overlater ( bord, stoler toalett dørhåndtak etc) for hygienen, vi hr lavt sykefravær på barn og voksne i bhg.

Skrevet

De vaskes etter lunsj ( under sovingen) og på slutten av dagen. Flaskene og overdelen vaskes i maskin ( industrimaskin som vasker på 90% i 5 min) tuter, rør etc vasker vi for hånd og koker. Det tar ikke veldig lang tid eller mye plass. Vi gjør det og vi spriter alle overlater ( bord, stoler toalett dørhåndtak etc) for hygienen, vi hr lavt sykefravær på barn og voksne i bhg.

Da skjønner jeg det, heldig dere er som har sånn maskin, de er effektive. Her har vi vanlig vaskemaskin som rekker å gå kun 2 ganger om dagen, og vi er nesten 40 unger på småbarnsavdelingen. Så foreldrene må ta med seg flaskene hjem og vaske de

Skrevet

Da skjønner jeg det, heldig dere er som har sånn maskin, de er effektive. Her har vi vanlig vaskemaskin som rekker å gå kun 2 ganger om dagen, og vi er nesten 40 unger på småbarnsavdelingen. Så foreldrene må ta med seg flaskene hjem og vaske de

Ja vi er super heldige som har den, vi sparer mye tid😊

Skrevet

En gang i uka -helt vanlig på avd til barnet vårt at vannflaska tas med hjem på fredag for vask og ellers står i bhg gjennom uka.

Anonymous poster hash: b1bb5...1cd

Skrevet

Vasker de kun i helgene. Men pleier å tømme dem og sette dem til tørk på benken over natta for å unngå bakterievekst.

Anonymous poster hash: 9446c...eff

Skrevet

Vannflaska som det bare har vært vann i skylles bare med varmt vann og deretter i kaldt vann før jeg fyller den. Vaskes en gang i blant med vann og zalo, max en gang i uka.

Skrevet

Hver dag. Demonterer og hiver i oppvaskmaskinen.

Anonymous poster hash: 9de2b...09b

Det gjør jeg også.

Anonymous poster hash: bd525...867

Skrevet

Par ganger i uka. Men under sykdomsperioder hver dag!

Skrevet

En gang i uka. Det er virkelig innafor.

Anonymous poster hash: a9a34...ff4

Skrevet

Ny flaske midt i uka.

Skrevet

1-3 ganger i uka ca. Vaskes også i bhg innimellom. Tas med hjem hver fredag fast, ellers ved behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...