Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hvordan er det hos dere? Hjelper mennene til mee å servere og rydde bordet? Her går damene sammen om den jobben. Dere? Anonymous poster hash: 7240f...570
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Hvordan er det hos dere? Hjelper mennene til mee å servere og rydde bordet? Her går damene sammen om den jobben. Dere? Anonymous poster hash: 7240f...570 Inntil nå er det min mann som selv har gjort det, og nærmest jaget alle andre ut av kjøkkenet. Min jobb er å underholde gjestene og holde glassene fulle. Anonymous poster hash: 7c54e...4aa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Her har mannen kjøkkentjeneste når vi har selskap, er jeg som konverserer gjestene Anonymous poster hash: adeff...96d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Det eneste mannen ikke liker er å kutte grønnsaker så det gjør han sjelden, vasier heller ikke gulv i forkant. Ellers gjør han det meste ifbm selskap 😊 Anonymous poster hash: 796ba...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå