Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 NĂ„r pusen vĂ„r har vĂŠrt ute og kommer inn mjauer han nesten alltid en gang. Litt sĂ„nn "mrrrau" Er det hei pĂ„ kattsk? đ Mjauer nesten aldri ellers. Kun hvis ingen ser at han mĂ„ ut.  Anonymous poster hash: 3ca9b...7df
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Min ogsÄ sier hei nÄr han kommer inn, eller nÄr vi gÄr forbi hverandre i gangen, eller nÄr han hopper opp i sofaen osv. Det er en slags blanding mellom et mjau og en rrr-lyd.  NÄ "snakker" katten mye ellers og, men den lyden er bare i slike situasjoner som beskrevet ovenfor. Tolker det som et slags hei, her er jeg.  Anonymous poster hash: 09b57...a9f
pia91 Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Hehe mine katter gjĂžr Ă„ detđđ men de er veldig pratsomme đ
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Det betyr hei, ja! Â Anonymous poster hash: 012cb...21a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Da har jeg en lite pratsom katt, men han hilser iallfall đ  Maler mye ogsĂ„. Spesielt nĂ„r han har kommet inn og skal kose og nĂ„r han leker. đ»  Anonymous poster hash: 3ca9b...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ