Gå til innhold

Sommerferie med "mine og dine barn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen litt over et års tid og bor ikke sammen. Til sommeren har vi lyst til å ta med barna på ferie. Han har 2 fra før og jeg 1. Skal vi da dele prisen på 2 eller burde han betale for seg og sine barn og jeg for meg og mitt? Tenker muligens å ta en chartertur.. Han tjener forresten dobbelt så mye som meg.

Anonymous poster hash: dcb46...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere burde betale hver for sine. Det samme gjelder opplevelser mm. Du betaler for ditt og han for sine.

Anonymous poster hash: 136f2...2b3

Skrevet

Så lenge dere ikke bor sammen og ikke har delt økonomi er det vel naturlig at han betaler billetten for seg og sine, du for deg og din. 

Anonymous poster hash: 68f43...84e
Skrevet

Du betaler for deg og ditt barn. Og han for sine. 

Skjønner ikke spørsmålet?

Anonymous poster hash: 70041...940
Skrevet

Du betaler for deg og ditt og han for seg og sine

Anonymous poster hash: 35d31...473

Skrevet

Dere bor ikke sammen og har (antar jeg) helt separat økonomi. Da betaler du for deg selv og ditt barn, han betaler for seg og sitt barn. Finnes det noen grunn i hele verden til at du skal ta en større del av regningen ved å betale halvparten for et av hans barn i tillegg? Du, som tjener minst av dere?

Skrevet

Vi har vært sammen litt over et års tid og bor ikke sammen. Til sommeren har vi lyst til å ta med barna på ferie. Han har 2 fra før og jeg 1. Skal vi da dele prisen på 2 eller burde han betale for seg og sine barn og jeg for meg og mitt? Tenker muligens å ta en chartertur.. Han tjener forresten dobbelt så mye som meg.

Anonymous poster hash: dcb46...5f8

Prøv en langhelg først...

Hvis dere opplever konflikter eller store forskjeller i forventninger, vil det være lurt å ikke sitte stuck på Granca i to uker.

Anonymous poster hash: c8495...556

Skrevet

Vi dro på ferie i sommer sammen. Hadde da vært sammen i 1,5 år og har hvert vårt barn. Han betalte reisen for seg og sitt barn og jeg for meg og mitt.

Hotell/leilighet delte vi på to og restaurantregningen tok vi ca annenhver gang.

Nå blir det jo litt annerledes siden han har to barn, så da ville jeg tro det var naturlig at han tok en større del av restaurantregningen. Men når det gjelder hotell ville jeg insistert på å splitte på to. Dersom han tilbyr å betale mer så er jo det bare en bonus men det er ikke store forskjellen om man er to eller tre barn tenker nå jeg.

Mulig han selv tenker på at han tjener bedre enn deg og derfor finner det naturlig å spytte i litt ekstra her og der, det er jo bare hyggelig og viser at han bryr seg om deg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...