Gå til innhold

Hva tenker dere om meg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet jobben min, og får nå kanskje muligheten for ny jobb, men da må jeg på kurs i en mnd, uten mulighet til å dra hjem. Det vil si at jeg kun får sett barna mine via Skype. De skal skal være hjemme med min mann, de er i alderen 2, 9 og 15. Jeg har veldig lyst på dette kurset og min mann er klar for ansvaret, så det kommer til å skje hvis jeg får muligheten, er bare nysgjerrig på hva dere mener? Er jo ganske mange sterke meninger her om å reise vekk fra barna sine..

Anonymous poster hash: bb6f7...9c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it 👍👍👍

Anonymous poster hash: 4de6a...ad7

Skrevet

Gjør det :) det er bare 1mnd av livet deres. Det er viktig at du har jobb :)

Anonymous poster hash: 58251...935

Skrevet

Ta kurset, det er viktig å få seg jobb raskt nå for tiden. Barna vil takle det fint og én måned er ikke så lenge.

Anonymous poster hash: 26506...dad

Skrevet

Så lenge de er med pappaen sin går det sikkert helt greit. Det de fleste her reagerer på er at mamma og pappa reiser bort på ferie begge to og plasserer ungene hos barnevakt mens barna enda er veldig små.

Pappa er omsorgsperson, ikke barnevakt.

Anonymous poster hash: e1b1e...143
Skrevet

Du skal ta en utdannelse som gir deg en jobb og gir familien stabilitet. Go 4 it!!!

Anonymous poster hash: d2921...175

Skrevet

Tenker at det er helt nødvendig. Reagerer ikke negativt på det.

Skrevet

Ikke noe å tenke på en gang. Selvfølgelig må du gjøre dette!

Med skype så gjør dere det beste ut av det.

Gratulerer med ny jobb :)

Anonymous poster hash: 6470f...24c
Skrevet

Dette er jo helt nødvendig for deg, du har ikke noe valg! Men hadde selv synes det var fryktelig hardt å være borte fra 2-åringen. Hvorfor kan du ikke hjem på besøk i helgene? Kan de komme til deg?

Anonymous poster hash: fb7ff...05e

Skrevet

Fordi dette er i en annen landsdel enn den jeg bor i og kurset går på kveldstid og helger. Derfor kan ikke jeg reise hjem eller ungene treffe meg.

Skrevet

Må'n så må'n.

Anonymous poster hash: 60493...c9b

Skrevet

Jeg må ingenting, kan sikkert klare å få meg en jobb som ikke krever kurs, men det er veldig vanskelig. Så jeg satser på at jeg får komme på kurs, må på intervju først

Skrevet

Er det kurs absolutt hele dagen hver dag?? Hvis ikke må det da være mulig for mann og barn å komme i alle fall en gang i løpet av perioden for å treffe deg på kvelden en helg? I alle fall den minste? Jeg skjønner at du ikke har tid til å være sammen med dem hele helgen, men bare å få se hverandre og gi hverandre en kos tror jeg vil være veldig godt etter et par uker. Kanskje viktigere for deg enn for ungene? Jeg trodde først at kurset var på andre siden av jorda, men når det er et annet sted i Norge syns jeg det er rart at det ikke går. Jeg ville nok ønsket å få til et lite besøk ila måneden om det var større avstand også. Det er fordi jeg har vært borte fra mitt barn (skolebarn) i rundt 14 dager og virkelig kjent på savnet da. Når det er sagt, go for it. Jeg ville definitivt gjort det.

Anonymous poster hash: 61c01...6a8
Skrevet

Er det kurs absolutt hele dagen hver dag?? Hvis ikke må det da være mulig for mann og barn å komme i alle fall en gang i løpet av perioden for å treffe deg på kvelden en helg? I alle fall den minste? Jeg skjønner at du ikke har tid til å være sammen med dem hele helgen, men bare å få se hverandre og gi hverandre en kos tror jeg vil være veldig godt etter et par uker. Kanskje viktigere for deg enn for ungene? Jeg trodde først at kurset var på andre siden av jorda, men når det er et annet sted i Norge syns jeg det er rart at det ikke går. Jeg ville nok ønsket å få til et lite besøk ila måneden om det var større avstand også. Det er fordi jeg har vært borte fra mitt barn (skolebarn) i rundt 14 dager og virkelig kjent på savnet da. Når det er sagt, go for it. Jeg ville definitivt gjort det.

Anonymous poster hash: 61c01...6a8

Vet du hvor stort Norge er...?

Hvis familien bor i Alta og kurset går i Bergen er det helt usannsynlig dyrt å ta med seg 3 barn bare for å gi en kos og være sammen noen timer på kvelden.

Anonymous poster hash: 60493...c9b

Skrevet

Er det kurs 28 dager i strekk da?

Anonymous poster hash: aa22d...935

Skrevet

Jepp, 4 uker, dag, kveld og helger.

Skrevet

Herlighet ikke hør på de!! Selvsagt skall du dra. Dette handler om fremtiden til deg og barna. Jeg hadde gjort det uten å tenke en gang. Stå på dette greier du, ingen har til nå dødd sv litt savn! Da verdsetter de mammaen sin litt ekstra når du kommer hjem

Skrevet

Herlighet ikke hør på de!! Selvsagt skall du dra. Dette handler om fremtiden til deg og barna. Jeg hadde gjort det uten å tenke en gang. Stå på dette greier du, ingen har til nå dødd sv litt savn! Da verdsetter de mammaen sin litt ekstra når du kommer hjem

Har du lest svarene? Noen sier det blir tøft, men klart du må gjøre det. Ingen sier nei, bli hjemme..

Anonymous poster hash: 6b6a6...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...