Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Er det noen som har installert dem allerede og kan informere meg litt om dem? Hvordan funker dem? Anonymous poster hash: c0af8...281
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Har Coop sin. Tror ikke den er så forskjellig fra om du ikke har appen. Alle Coop-medlemer får rabattkuponger. Har du appen får du de rett i appen og de registreres automatisk når du registrerer medlemskortet ditt. Har du ikke appen får du kupongene sendt hjem i posten. Mulig en får noen flere kuponger i appen enn i posten, men litt usikker på det. Rema sin har jeg ingen erfaring med. Anonymous poster hash: 19491...ea0
It's all about me Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Har Coop sin. Tror ikke den er så forskjellig fra om du ikke har appen. Alle Coop-medlemer får rabattkuponger. Har du appen får du de rett i appen og de registreres automatisk når du registrerer medlemskortet ditt. Har du ikke appen får du kupongene sendt hjem i posten. Mulig en får noen flere kuponger i appen enn i posten, men litt usikker på det. Rema sin har jeg ingen erfaring med.Anonymous poster hash: 19491...ea0 Får flere kuponger i appen. Og så slipper du å huske å scanne dem i kassa. Super app.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Har akkurat installert Rema sin, den tas jo i bruk i butikk fra i morgen, så har ingen erfaring med den enda. Ser greit ut da, du får 10% avslag på all fersk frukt og grønt også får du 10% på de 10 matvarene du handler mest av. De fører altså statistikk over handlingen din og de ti varene du handler oftest får du 10% på hver gang du handler dem. Hos coop får du nye kuponger hver måned, der får du en vare gratis og ca 20% avslag på de 10 varene du handlet mest forrige måned. Siden du hos Rema får avslag hver gang du handler vil det jo bli mer å tjene der, men hos coop får du jo kjøpeutbytte en gang i året i tillegg. Hos Kiwi får du rabatten gjennom Trumf. Rabatten trekkes altså ikke fra der og da, men samler den opp i trumfpoeng som du kan ta ut når du vil på nettsiden deres. Der får du vel fra 1% i trumfpoeng for hver krone du handler for, pluss 15% avslag på frukt og grønt. Blir krig her nå, lurer på hvem som skal betale regninga? Skal produsenten ta tapet, leverandøren eller kjøpmannen? Eller setter de opp den "veiledende prisen" så varene ikke blir så mye billigere uansett? Anonymous poster hash: 214f8...38a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 http://www.nettavisen.no/na24/extra-svarer-rema-innfrer-11-prosent-rabatt-pa-frukt-og-grnt/3423298696.html http://www.nettavisen.no/na24/kiwi-svarer-rema-dobler-bonusen-pa-frukt-og-grnt-til-15-prosent/3423298792.html Du kan lese litt her også. Jeg er en sånn tilbudsjeger Bruker mattilbud-appen hver søndag og skriver middagplan for uken etter hva som er på tilbud. Så tar jeg runden på mandag og plukker opp de gode tilbudene på coop, meny og kiwi, og handler resten av "hyllevarene" på Rema fordi de er billigst på det. Har appen til coop, trumf registrert på visakortet og nå har jeg lastet ned Æ også og registrert kortet mitt der. Penger spart er penger tjent Hvert øre teller når du har 4 slukhalser av noen barn, hehe, matbudsjettet vårt er helt ekstremt. Anonymous poster hash: 214f8...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå