Gå til innhold

Hva da indre kjønnslepper ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare ett par kjønnslepper, det er de som er på utsiden klitoris på en måte. Har dere andre to par med kjønnslepper ???

Anonymous poster hash: 88c06...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har både ytre og indre kjønnslepper. De indre er de som ligger på hver side av klitoris og har helt glatt hud på. De ytre har normal hud og hårvekst på seg.

Men noen kan ha så små indre kjønnslepper at de er nesten usynlige og man ikke tenker at de er der. Og så er det slike som meg som har så lange indre kjønnslepper at de henger nedenfor de ytre.

Begge deler er helt normalt :)

Anonymous poster hash: a9b59...d60
Skrevet

ALLE har to sett kjønnslepper. Også du.

Anonymous poster hash: a91a5...786

Skrevet

ALLE har to sett kjønnslepper. Også du.

Selvfølgelig har ikke ALLE det. ALLE har heller ikke to ører eller ti fingre. 

Anonymous poster hash: 3ed43...49b

Skrevet

Selvfølgelig har ikke ALLE det. ALLE har heller ikke to ører eller ti fingre.

I teorien så har alle det, men så blir jo noen laget feil eller får kjønnslepper fjernet.

Anonymous poster hash: ea8ad...832

Skrevet

I teorien så har alle det, men så blir jo noen laget feil eller får kjønnslepper fjernet.

Nei, alle har i utgangspunktet ikke det, hvis det er snakk om kroppsdeler som aldri har blitt dannet. Det finnes menn som er født med to peniser. Selvsagt finnes det kvinner som er født uten indre kjønnslepper! Regner med at HI vet selv om hun har fått dem fjernet eller ikke. 

Søtt forsøk på å prvosere, forresten. "Så blir jo noen laget feil." Søting  :D

Skrevet

Men hvis du er veldig tynn kan det jo hende at de ytre ikke er så "fyldige", men mer flate.

Anonymous poster hash: 67f86...61d

Skrevet

Nei, alle har i utgangspunktet ikke det, hvis det er snakk om kroppsdeler som aldri har blitt dannet. Det finnes menn som er født med to peniser. Selvsagt finnes det kvinner som er født uten indre kjønnslepper! Regner med at HI vet selv om hun har fått dem fjernet eller ikke. 

Søtt forsøk på å prvosere, forresten. "Så blir jo noen laget feil." Søting  :D

Ja, for det er klart at vi snakker om de ekstremt få ekstraordinære tilfellene her... Herregud. 

Skrevet

Men hvis du er veldig tynn kan det jo hende at de ytre ikke er så "fyldige", men mer flate.

Jeg er ikke veldig tynn, men mine indre kjønnslepper er tynne, smale eller flate, alt etter hvordan man beskriver det. Tror ikke fedme har innflytelse på det.

Anonymous poster hash: 4a427...a9a

Skrevet

Jeg er ikke veldig tynn, men mine indre kjønnslepper er tynne, smale eller flate, alt etter hvordan man beskriver det. Tror ikke fedme har innflytelse på det.

Jeg er sikker på at du er helt fin som du er! Har man mye vil man ha lite og omvendt.. noen er nødt til å være ytterpunktene i hver retning.. 😊

Skrevet

Jeg er sikker på at du er helt fin som du er! Har man mye vil man ha lite og omvendt.. noen er nødt til å være ytterpunktene i hver retning.. 😊

Jo takk. Det var hyggelig :) Jeg er også helt sikker på at jeg er fin slik jeg er. Ville bare avvise teorien til ei over her som tenkte at antall kilo hadde sammenheng.

Skrevet

Og mine indre er like tykke og like lange selv med en bmi på 20, de var ikke noe større da jeg hadde en bmi på 30 heller - så enig med deg, kroppsvekt trenger ikke spille inn i det hele tatt.

Så langt har jeg aldri fått noen klager, heller det motsatte. Og hadde jeg fått klager så hadde det vært noe så grunnleggende feil med mannen at jeg uansett hadde dumpet ham ;)

Anonymous poster hash: a9b59...d60

Skrevet

Ja, for det er klart at vi snakker om de ekstremt få ekstraordinære tilfellene her... Herregud. 

Det er en mulighet, ja. Det vet selvsagt ikke du. To peniser er helt åpenlyst, men manglende indre kjønnslepper behøver ikke å bli oppdaget en gang. Trodde du at "de ekstremt få ekstraordinære tilfellene" ikke dukker opp i Norge?

Skrevet

Jo takk. Det var hyggelig :) Jeg er også helt sikker på at jeg er fin slik jeg er. Ville bare avvise teorien til ei over her som tenkte at antall kilo hadde sammenheng.

Hun som nevnte kilo skrev ytre kjønnslepper.

Skrevet

Søtt forsøk på å prvosere, forresten. "Så blir jo noen laget feil." Søting :D

Les på nytt det jeg skrev du ;) Jeg skrev jo at noen blir feil laget

Skrevet

Les på nytt det jeg skrev du ;) Jeg skrev jo at noen blir feil laget

Og jeg har ikke prøvd å provosere så det er din tolkning :) Vi er alle laget inni vårs mor mage, hva er så feil med å skrive "laget"? Malen er at alle kvinner skal ha to sett med kjønnslepper men så hender det at man ikke får det, altså det skjer en feil. Om du blir provosert av min måte å skrive på så er det din tolkning ;)

Skrevet

Det er en mulighet, ja. Det vet selvsagt ikke du. To peniser er helt åpenlyst, men manglende indre kjønnslepper behøver ikke å bli oppdaget en gang. Trodde du at "de ekstremt få ekstraordinære tilfellene" ikke dukker opp i Norge?

Og du synes det er formålstjenlig å fortelle HI at hun nok mest sannsynlig er blant de ekstremt få "unormale", når sjansen for det er ekstremt liten? Interessant tankegang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...