Gå til innhold

Usikker og har en liiiten magefølelse......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt et forhold med en mann over et halvt år, og han er en super på mange områder. Vi har begge barn på hver vår kant. Og merker da han snakker med sin ex på telefonen får han en sånn svært vennlig pusestemne( om jeg kan si den slik?), og tenker jo mitt selv om jeg verken viser eller sier noe. Er ikke sjalu av meg. Men merker jeg blir mere tilbakeholden av følelser pga denne atferden. Var hun som gikk ifra han. Er det noe i magefølelsen min tror dere, eller skal jeg bare overse den? Er det vanlig å snakke slik med ex? Jeg har heller en mer motsatt tone.

Anonymous poster hash: 27c02...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt et forhold med en mann over et halvt år, og han er en super på mange områder. Vi har begge barn på hver vår kant. Og merker da han snakker med sin ex på telefonen får han en sånn svært vennlig pusestemne( om jeg kan si den slik?), og tenker jo mitt selv om jeg verken viser eller sier noe. Er ikke sjalu av meg. Men merker jeg blir mere tilbakeholden av følelser pga denne atferden. Var hun som gikk ifra han. Er det noe i magefølelsen min tror dere, eller skal jeg bare overse den? Er det vanlig å snakke slik med ex? Jeg har heller en mer motsatt tone.

Er ikke sikkert at det betyr noe. Mannen min tuller og fraser og ler masse når han snakker med gutta på tlf. Helt rart.jeg blir litt sjalu hehe.

Anonymous poster hash: f373d...6bd

Skrevet

Hvordan snakker han ellers om henne da? Og om bruddet?

Man skal lytte til magefølelsen, tenker jeg, men samtidig skal man jo være glad for at de eventuelt har en god tone, de har jo tross alt et barn sammen...

Anonymous poster hash: 238df...5f6

Skrevet

Det var hans livs kjærlighet. Ja jeg synes det er veldig bra de har en god kommunikasjon og samarbeider bra. Men det er noe med den følelsen i magen da.....

Skrevet

Det var hans livs kjærlighet. Ja jeg synes det er veldig bra de har en god kommunikasjon og samarbeider bra. Men det er noe med den følelsen i magen da.....

Jeg tenker at hvis han sier at hun er hans livs kjærlighet, og du syns han får en myk stemme når han snakker med henne, så er du enten redd for at han er utro eller at han ikke er ferdig med henne? Og kan du eventuelt leve med at han ikke er ferdig med henne?

Skrevet

Det er jo enkelte som aldri kommer helt over eksen. Så er spørsmålet om de aldri skal kunne finne seg en ny partner fordi alle andre på en måte blir en god nr to. Dersom hun uansett ikke vil ha ham så er det jo ingen fare for at noe skal skje. Hun er også mor til hans barn, han kan ha varme følelser uten at de er en trussel mot deg. Jeg er uendelig glad i min eks, men ikke som kjæreste, bare som venn og far til mitt barn.

Jeg er ganske sikker på at min mors ekskjæreste aldri helt kom over ekskona. Min mor visste dette og aksepterte det, de var fortsatt sammen i 12 år, ekskona (forøvrig ei utrolig real dame) hadde ingenting med bruddet å gjøre.

Skrevet

Er vel litt redd for å gi alt, da han muligens har følelser for henne.Og blir litt redd. Vet han har følelser for meg, men det er liksom ikke nok da. Man vil ikke være en god nr 2.

Skrevet

Er vel litt redd for å gi alt, da han muligens har følelser for henne.Og blir litt redd. Vet han har følelser for meg, men det er liksom ikke nok da. Man vil ikke være en god nr 2.

Da ville jeg ikke gått videre med denne mannen. Det er forferdelig å være nummer to. Du er jo egentlig ikke førstevalget hans. Jeg ville i hvert fall ikke tatt sjansen på det, både fordi jeg ikke vil være nummer to, men også fordi jeg ville vært livredd for at eksen hans en dag skulle ombestemme seg. Da vil kanskje veien tilbake til henne være veldig kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...