Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Jeg har kommet i kontakt med en mann som er er det stikk motsatte av meg utseende messig... Han med langt hår og skjegg, medan jeg er ordentlig konservativ. Men, desto mer vi prater sammen ser vi at vi har veldig mye til felles... Mer en jeg har hatt med en mann tidligere... Tror dere han kan finne på å ville slå seg til ro med meg? Selv på tross av at jeg er såpass konservativ av meg? Må bare få presisert at jeg er absolutt ikke en grå mus som bare sitter der, har et normalt pent ytre, slank stram kropp etter mye klatring og stort sett alltid blid og fornøyd. Anonymous poster hash: b5333...2fc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Er du typ Ruth i snøfall?? Anonymous poster hash: b5450...335
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Om han fortsatt snakker med deg vil svaret du lurer på være ja, så klart! Gutta med langt hår og skjegg er vanligvis sånne gode, snille gutter, som er åpen for alle mennesketyper og har ikke så store fordommer. Det er i alle fall min erfaring. Kjærligheten kjenner ingen grenser og gode samtaler er jo den beste starten for alle gode forhold. Gi sats og ikke tenk for mye! Lykke til! Anonymous poster hash: 0e9b9...626
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Er du typ Ruth i snøfall?? Anonymous poster hash: b5450...335 Er forhåpentligvis ikke fult så grå og lite kjærlig... Men, er nok kanskje den som det går 13 av på dusinet ja... Anonymous poster hash: b5333...2fc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Umake par kan godt finne hverandre. Men jeg vil tro forskjellene ligger mer i det ytre (utseende og klær) enn det indre siden dere snakker så bra sammen. Anonymous poster hash: 91471...1e6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Om han fortsatt snakker med deg vil svaret du lurer på være ja, så klart! Gutta med langt hår og skjegg er vanligvis sånne gode, snille gutter, som er åpen for alle mennesketyper og har ikke så store fordommer. Det er i alle fall min erfaring. Kjærligheten kjenner ingen grenser og gode samtaler er jo den beste starten for alle gode forhold. Gi sats og ikke tenk for mye! Lykke til! Anonymous poster hash: 0e9b9...626 Føler for første gang i mitt liv litt på redselen for å ikke være bra nok... Men, skal prøve å senke skuldrene litt og puste med magen... Anonymous poster hash: b5333...2fc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Jeg har en venninne som man kanskje vil karaktisere som en grå mus, ikke så høy, rolig, litt lubben, slett, langt hår, lite sminke og helt nøytral i klesveien. Hun har fått to barn og lever lykkelig med en skikkelig skater, høy og mørk, tatoveringer over alt, rufsete skatestil (ikke wannabe, men ordentlig tøff) og en fantastisk sjarm. De er virkelig bevis på at motsetninger kan tiltrekke hverandre og vi var vel like overrasket alle sammen (hun inkludert) da hun fikk han på kroken etter å ha svernet i lengre tid. Så det går helt fint an, bare senk skuldrene og vær deg selv. Det er DEG han vil være med og DEG han liker. Anonymous poster hash: 1a8cf...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå