Gå til innhold

Noen som har peiling på sykt barn dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er aleneforsørger til to barn, før jeg ble alene med barna fikk vi innvilget ti ekstra dager til eldstemann på grunn av astma. Hvor mange dager har jeg da nå som aleneforsørger?

Anonymous poster hash: c6080...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dine 10, hans 10 og de 10 ekstra.

Anonymous poster hash: f5329...b2b

Skrevet

Dine 10, hans 10 og de 10 ekstra.Anonymous poster hash: f5329...b2b

Det er der jeg detter litt ut, for jeg trodde at jeg hadde 30 dager uansett som aleneforsørger til to.....

HI

Skrevet

Det er der jeg detter litt ut, for jeg trodde at jeg hadde 30 dager uansett som aleneforsørger til to.....

HI

Nei det er feil. Som aleneforsørger til to har du 20 dager, dine + hans. Så har du de utvidede 10 dagene i tillegg

30 dager har du først når du er alene med 3 barn.

Anonymous poster hash: a102b...5e2

Skrevet

Nei det er feil. Som aleneforsørger til to har du 20 dager, dine + hans. Så har du de utvidede 10 dagene i tillegg

30 dager har du først når du er alene med 3 barn. Anonymous poster hash: a102b...5e2

Aha, tusen takk for oppklarende svar :) Jeg kan egentlig søke ekstra dager på yngstemann også, men tror jeg skal klare meg fint med 30 dager ;)

HI

Skrevet

Fikk dere innvilget 10 dager ekstra, eller 10 dager ekstra pr forelder? Hvis det er det siste, har du 40 dager (noe som egentlig er vanvittig mye....)

Anonymous poster hash: 55b05...395

Skrevet

Fikk dere innvilget 10 dager ekstra, eller 10 dager ekstra pr forelder? Hvis det er det siste, har du 40 dager (noe som egentlig er vanvittig mye....)Anonymous poster hash: 55b05...395

Ti dager per forelder mener jeg......vi fikk i hvertfall et brev hver den gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...