Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hva er planen i dag? 🌸 Anonymous poster hash: a375e...5c3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Var nylig i perm Vi pleide å leke inne, også gikk vi lang tur i vogna hver dag. Stoppet å lekte. Noen dager dro vi til byen (mini elsket å titte på lyset og menneskene). Av og til ble det cafe tur med venninner, men ikke ofte for jeg har ikke så mange venner. Også var det barselgruppe 2-4 ganger i mnd. Anonymous poster hash: 2a8d5...0c2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Han er ikke baby lengre da, men planen er ut på tur, og litt husarbeid ☺️ Anonymous poster hash: ca2b3...262
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Vi har vært på shopping 💜 Hun er bare 1 uke og sover så fint i vognen. Måtte kjøpe litt mer ulltøy 👶🏼 Anonymous poster hash: 8371d...bb8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Var på barseltreff i nesten tre timer. Ellers det vanligste - få/kjøre de to eldste til og fra skole/barnehage, vaske klær, rydde, husarbeid... Sov en times tid sammen med baby for å ta igjen tapt nattesøvn også. Anonymous poster hash: bccf8...cb2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Kjørte største på bhg, dro hjem,lagde bordkort til dåpen. Anonymous poster hash: e09b8...638
TPK Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 I dag har vi bare latet oss, siden jeg er syk. Jeg har sovet sammen med babyen. I tillegg har jeg gjort litt husarbeid, det har hopet seg opp siden jeg har vært syk noen dager.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 Vært på lunsj med to andre venninner med baby, gått en liten tur i snøværet og vært i matbutikken :-) Anonymous poster hash: c8bb4...06e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 Vært inne sammen med baby og farmor. Jeg har vært syk av forkjølelse og bronkitt i en måned, kombinert med baby som er oppe hver time på natta. Fikk besøk for å slappe av. Håper jeg blir frisk snart! Ellers blir jeg gal. Anonymous poster hash: 0c5c0...1a0
Snøfnugget Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 Levert og hentet toåringen i bhg, handlet mat, ryddet og vasket, vasket klær x2 og ordnet med bilder i album.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #13 Skrevet 4. januar 2017 Idag har vi bygd duplo (dvs jeg har bygget, han har plukket fra hverandre ), gått tur, og hatt besøk 😊 i tillegg til mat, søvn og bleieskift Imorgen skal vi på lekeplassen og huske og leke i sandkassen før jeg triller tur mens han sover i vogna. Ellers bare innelek 😊 Anonymous poster hash: 2d6c7...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå