Gå til innhold

Du som er hjemme med baby i permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er planen i dag? 🌸

Anonymous poster hash: a375e...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nylig i perm :)

Vi pleide å leke inne, også gikk vi lang tur i vogna hver dag. Stoppet å lekte. 

Noen dager dro vi til byen (mini elsket å titte på lyset og menneskene).

Av og til ble det cafe tur med venninner, men ikke ofte for jeg har ikke så mange venner. 

Også var det barselgruppe 2-4 ganger i mnd. 

Anonymous poster hash: 2a8d5...0c2
Skrevet

Han er ikke baby lengre da, men planen er ut på tur, og litt husarbeid ☺️

Anonymous poster hash: ca2b3...262

Skrevet

Vi har vært på shopping 💜 Hun er bare 1 uke og sover så fint i vognen. Måtte kjøpe litt mer ulltøy 👶🏼

Anonymous poster hash: 8371d...bb8

Skrevet

Var på barseltreff i nesten tre timer. Ellers det vanligste - få/kjøre de to eldste til og fra skole/barnehage, vaske klær, rydde, husarbeid... Sov en times tid sammen med baby for å ta igjen tapt nattesøvn også.

Anonymous poster hash: bccf8...cb2

Skrevet

Kjørte største på bhg, dro hjem,lagde bordkort til dåpen.

Anonymous poster hash: e09b8...638

Skrevet

I dag har vi bare latet oss, siden jeg er syk. Jeg har sovet sammen med babyen. I tillegg har jeg gjort litt husarbeid, det har hopet seg opp siden jeg har vært syk noen dager.

Skrevet

Vært på lunsj med to andre venninner med baby, gått en liten tur i snøværet og vært i matbutikken :-)

Anonymous poster hash: c8bb4...06e

Skrevet

Vært inne sammen med baby og farmor. Jeg har vært syk av forkjølelse og bronkitt i en måned, kombinert med baby som er oppe hver time på natta. Fikk besøk for å slappe av. Håper jeg blir frisk snart! Ellers blir jeg gal.

Anonymous poster hash: 0c5c0...1a0

Skrevet

Levert og hentet toåringen i bhg, handlet mat, ryddet og vasket, vasket klær x2 og ordnet med bilder i album.

Skrevet

Idag har vi bygd duplo (dvs jeg har bygget, han har plukket fra hverandre :P ), gått tur, og hatt besøk 😊 i tillegg til mat, søvn og bleieskift :P

Imorgen skal vi på lekeplassen og huske og leke i sandkassen før jeg triller tur mens han sover i vogna. Ellers bare innelek 😊

Anonymous poster hash: 2d6c7...d9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...