Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Min samboer fikk ny PC av hele familien til jul som han satte opp den 30 desember. Til nå har han sittet å spilt 50 (!!!) timer til sammen på et spill som heter Planet Coaster. Greia er at han har sluttet å røyke, og har ikke rørt røyk siden nyttårsaften. Så han sier han er nødt å fylle hodet med noe annet for ikke å sprekke. Jeg synes jo spillinga tar helt av, og vurderer ta det opp med han at han må roe seg litt ned. Han begynte ikke på jobb før i går, og jobber hjemmefra. Jeg registrerte at han spilte minst 4 timer i går også i påvente av arbeid, men hadde ikke tid å vaske mer enn en maskin med klær... Når jeg spør han om å gjøre noe, så gjør han det, han lager mat, fikser lunsj til ungene, så film med veslejenta i går kveld, rydder kjøkkenet og tar oppvaskmaskinen.... Men får det være opp til han sitter han å måper foran skjermen, den er som en magnet som bare suger han til seg i hvert minste ledige sekund. Hva skal jeg gjøre? La det surre å gå til værste røyksuget er over, (eller er det bare en unnskyldning for å spille?) eller skal jeg la han være? Anonymous poster hash: 214b1...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå