Gå til innhold

Samboer som sitter på PC hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer fikk ny PC av hele familien til jul som han satte opp den 30 desember. Til nå har han sittet å spilt 50 (!!!) timer til sammen på et spill som heter Planet Coaster. Greia er at han har sluttet å røyke, og har ikke rørt røyk siden nyttårsaften. Så han sier han er nødt å fylle hodet med noe annet for ikke å sprekke. Jeg synes jo spillinga tar helt av, og vurderer ta det opp med han at han må roe seg litt ned. Han begynte ikke på jobb før i går, og jobber hjemmefra. Jeg registrerte at han spilte minst 4 timer i går også i påvente av arbeid, men hadde ikke tid å vaske mer enn en maskin med klær... Når jeg spør han om å gjøre noe, så gjør han det, han lager mat, fikser lunsj til ungene, så film med veslejenta i går kveld, rydder kjøkkenet og tar oppvaskmaskinen.... Men får det være opp til han sitter han å måper foran skjermen, den er som en magnet som bare suger han til seg i hvert minste ledige sekund. Hva skal jeg gjøre? La det surre å gå til værste røyksuget er over, (eller er det bare en unnskyldning for å spille?) eller skal jeg la han være?

Anonymous poster hash: 214b1...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...