Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hvorfor det? Det er så ubehagelig... ikke gravid Anonymous poster hash: e0490...58e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 D kan være lavt blodsukker. Det kan være at du er veldig trett og reagerer med kvalme på det? Det kan jeg gjøre.. anbefaler deg å spise en god kvelds, samt drikke noe godt kaldt vann med en gang du våkner, sørge for du har fått nok søvn og spise frokost. Anonymous poster hash: ba1eb...9da
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 D kan være lavt blodsukker. Det kan være at du er veldig trett og reagerer med kvalme på det? Det kan jeg gjøre.. anbefaler deg å spise en god kvelds, samt drikke noe godt kaldt vann med en gang du våkner, sørge for du har fått nok søvn og spise frokost. Anonymous poster hash: ba1eb...9da Ja, kan være trøtt! Sover ofte ikke natten gjennom pga barn som våkner. takk for råd Anonymous poster hash: e0490...58e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Jeg blir mer kvalm av vann... Anonymous poster hash: 6717d...ccc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Jeg har vært kronisk morgenkvalm siden jeg var et barn så har ingen gode råd som funker. Kan ikke spise før jeg kommer på jobb da det enten kommer den ene eller andre veien i rekordfart. I helgene er det ikke noe problem da jeg sover bort kvalmetimene. For deg kan det handle om mangel på søvn og at du er i en stressende periode. Anonymous poster hash: 40249...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå