Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Det begynte i går kveld. Usikker på hvordan jeg skal forklare det. Men det er som mageknip. Og det kjennes godt i underlivet. I går kveld kom de ujevnt Og kunne opphøre lenge. Men nå kommer de hvert 5-6 min. Men de er ikke så vonde. Jeg har vært på toalettet. Tror dere det kan være starten? Til info er dette min andre. Og med første kom riene ofte, men de varte ikke så lenge. Før ungen plutselig kom som en rakett. Anonymous poster hash: 14c0c...b7c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Det kan være det, er det fortsatt jevnlige tak da? Mine første var ikke så vonde del heller, kunne fint gå opp og ned trappen, på do osv.. men etter at de hadde vært jevnlige en times tid begynte det å kjennes veldig godt og smerten kom snikende. De kom også hyppigere og varte lenger. Vannet mitt gikk før det så jeg hadde allerede kontaktet føden. Du kan jo ringe de og si i fra hvis det tar seg opp nå. Anonymous poster hash: 2fdd9...e23
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 De kommer fortsatt jevnlig. Men er ikke så vonde. Får se om se tar seg opp litt. Men bør kanskje sjekkes om ikke så lenge. Anonymous poster hash: 14c0c...b7c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Ja, kynnere skal ikke være jevnlige, rier skal det. Du kan være i fødsel eller ha disse "maseriene" som enkelte har en dag eller to før fødsel. Føden kan uansett hjelpe deg, så ta en tlf og snakk med de. Lykke til med fødsel Anonymous poster hash: 2fdd9...e23
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Ja, kynnere skal ikke være jevnlige, rier skal det. Du kan være i fødsel eller ha disse "maseriene" som enkelte har en dag eller to før fødsel. Føden kan uansett hjelpe deg, så ta en tlf og snakk med de. Lykke til med fødsel Anonymous poster hash: 2fdd9...e23 Tusen takk 😊 Anonymous poster hash: 14c0c...b7c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Jeg holdt på sånn i 2 døgn før de begynte å ta seg opp og virkelig kjennes som rier. Kjennes det som kynnere? Kan det være det? Anonymous poster hash: 9baea...e2f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Hos meg har begge mine fødsler begynt slik, med mageknip som kommer og går før det går over til rier. Så spennende, når har du termin? Har termin om 2uker så håper på fødsel nå Lykke til Anonymous poster hash: 715b5...8ff
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Ingen tvil. Smertene tar seg opp. Anonymous poster hash: 14c0c...b7c
Mamma til 2 søte Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 Ingen tvil. Smertene tar seg opp. Anonymous poster hash: 14c0c...b7c Lykke til! 😊
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 Ingen tvil. Smertene tar seg opp. Anonymous poster hash: 14c0c...b7c Så bra. Beste er når fødsel starter selv. Lykke til! Anonymous poster hash: 99a32...38d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Ble det baby ? Anonymous poster hash: 99a32...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå