Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Hva skal man si? Jeg er egentlig målløs. Altså,"du" kan skrive til hele verden hvordan "dna" var og svikter eget kjøtt og blod,side opp og side ned,og forlanger å bli trodd. Men, når den andre part kommer med sin versjon,som er HÅRREISENDE,nei det er løgn og hevn og gud vet hva. Når man trodde det ikke gikk an å synke lenger ned.... Anonymous poster hash: 7edb6...6c8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Hva snakker du om? Er du full!? Anonymous poster hash: 5202c...311
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Hva snakker du om? Er du full!? Anonymous poster hash: 5202c...311 Absolutt ikke. Er nok mange her som forstår hva jeg skriver om. Anonymous poster hash: 9089a...200
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Her tror jeg du må forklare litt hva du snakker om. Anonymous poster hash: c845f...5e0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Kanskje det er på tide å legge denne ballen død? Anonymous poster hash: ab0a2...ff0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Er det Kim Catrall du snakker om? I så tilfelle tipper jeg de hadde lik rett på grava, men at hun valgte å kupppe den i stedet for å la naturlig død avgjøre det. Anonymous poster hash: 1af5a...d96
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Det er vell det innlegget med mest svada og uferdige setninger jeg har lest i hele mitt liv.. Anonymous poster hash: 80fb1...0c2
Gjest Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 Hei! Diskuter gjerne saklig, men tråden kommer til å sli slettet ved 3.regelbrudd. Av erfaring de siste dagene, så sletter vi en tråd om dagen. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 Jeg leser ikke bloggen, og vet lesing genererer "klikk" som det tjenes på, men klarte ikke la være nå. Er dette virkelig en populær blogg? Det må jo isåfall være grunnet nysgjerrighet og ikke pga interresant lesing?! Leste siste innlegg, og dama hadde neppe kommet godt ut av en nasjonal test på nivå med 5.klasse. Sjokkert over at noen kan tjene penger på å blogge, når språket er så ræva. Anonymous poster hash: 60052...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå