Gå til innhold

Små klistremerker på vinglass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om de små klistremerkene på vinglass. De med navnet på merket.

Lar dere de være på eller synes dere det er rart når folk vil beholde de på glassene?

Anonymous poster hash: 89ea0...201

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar de av! Syns det er uhygienisk om de får sitte på når glassene er tatt i bruk.

Også syns jeg det er litt rart at folk vil vise frem hvilket merke glasset er. Essence. Jasså. Pillivuyt. Javel.

Skrevet

Tar de av. Er det noen som lar de stå på altså? Tror ikke jeg har sett det

Anonymous poster hash: 654e2...d05
Skrevet

Tar de av. Er det noen som lar de stå på altså? Tror ikke jeg har sett det

Kom plutselig på det i dag da eg såg et merke eg hadde glemt å fjerne fra en vase; for mange år siden var eg i et selskap og det var et slikt merke på glasset mitt. Pitlet det av, trudde det var glemt fjernet, men fekk da kjeft for å ha fjernet det. Har aldri sjekket opp om det er vanlig å beholde disse merkene på eller ikkje. Har bare synes glassene er finere uten denne "reklamen".

Anonymous poster hash: 89ea0...201

Skrevet

Det er iallfall meningen at de skal tas av.

Merke er da ikke noe problem å få frem. Alle bedre glass har sitt særpreg og logo/navn gravert inn på foten.

Men jeg er litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av rett glass så ser etter slikt og prøver å følge med på utvalget :)

Skrevet

Jeg pleide å ha på lappene før, men så skjønte jeg at det egentlig bare var helt idiotisk!! :legrine: 

Anonymous poster hash: 05198...2a2
Skrevet

Det er iallfall meningen at de skal tas av.

Merke er da ikke noe problem å få frem. Alle bedre glass har sitt særpreg og logo/navn gravert inn på foten.

Men jeg er litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av rett glass så ser etter slikt og prøver å følge med på utvalget :)

Hvor dyre må de være når det er inngravert da? Måtte sjekke mine nå, og det var ikke noe inngravert der, men de er nok ikke dyre nok :eeeh::)

Skrevet

Hvor dyre må de være når det er inngravert da? Måtte sjekke mine nå, og det var ikke noe inngravert der, men de er nok ikke dyre nok :eeeh::)Anonymous poster hash: 654e2...d05

He he, finnes sikkert unntak.

Skrevet

He he, finnes sikkert unntak.

Det er nok heller det at de ikke er fine nok :D

Skrevet

Gud, tenk at noen vil ha dem på for å "bevise" merket.... så utrolig vulgært og lite classy. Hva med å like gjerne la en prislapp stå på, da. Så kan gjestene se hvor snobbete man er 😂😂😂

Anonymous poster hash: ec363...a26

Skrevet

Alle mine glass har inngravert logo under.

Skrevet

De er jo nesten helt umulig å få av...

Anonymous poster hash: 4320e...c3c

Skrevet

Alle mine glass har inngravert logo under.

Er det veldig dyre glass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...