Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg har for tiden veldig (fysisk) vondt. Det er akkurat som om jeg blir tåkete i hodet av det. Bruker ikke smertestillende, men føler meg ør, frakoblet, svimmel og nesten litt kvalm. Kan man bli sånn bare av å ha vondt? Anonymous poster hash: 868bd...b79
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Man kan bli kvalm av smerter og få andre fysiske symptomer ja. Anonymous poster hash: e67f1...e53
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Sånn har jeg det hver eneste time hver eneste dag😰 Har gått slik i snart fem år, og blir gal av å ikke få hjelp/rett behandling. Hodet føles trangt og det trykker/prikker og stikker døgnet rundt. Jeg har påviste fysiske skader, men ingen klarer å hjelpe meg med hodesmertene. Håper det får fort over for deg, for dette unner jeg ingen altså. God bedring til deg🌺 Anonymous poster hash: 8bc72...bd6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Kanskje du skal sjekke stoffskiftet, d-vitamin, ferritin og b12!? Anonymous poster hash: ec2bc...e3c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Kroniske smerter kan kreve enormt med krefter. Både hukommelse og mye annet lider under det. Anonymous poster hash: e0923...d67
Lille krøll Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Sånn har jeg det hver eneste time hver eneste dag😰 Har gått slik i snart fem år, og blir gal av å ikke få hjelp/rett behandling. Hodet føles trangt og det trykker/prikker og stikker døgnet rundt. Jeg har påviste fysiske skader, men ingen klarer å hjelpe meg med hodesmertene. Håper det får fort over for deg, for dette unner jeg ingen altså. God bedring til deg🌺 Anonymous poster hash: 8bc72...bd6 Hvilken landsdel bor du? Vet om en behandlingstype jeg selv mener verd et forsøk men er kun 8 i Norge som utfører den.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Ja, smerte kan gjøre alt det du nevner... Når jeg har skikkelig smertetopp havner jeg i det jeg kaller "smertetåke", er en tilstand hvor jeg virkelig ikke fungerer på noen plan... Hvor lenge jeg er i denne tåka varierer etter styrke og varighet på smertene, selvfølgelig. Anonymous poster hash: c64dd...4a4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Sånn har jeg det hver eneste time hver eneste dag😰 Har gått slik i snart fem år, og blir gal av å ikke få hjelp/rett behandling. Hodet føles trangt og det trykker/prikker og stikker døgnet rundt. Jeg har påviste fysiske skader, men ingen klarer å hjelpe meg med hodesmertene. Håper det får fort over for deg, for dette unner jeg ingen altså. God bedring til deg🌺 Anonymous poster hash: 8bc72...bd6 Sånne har jeg hatt det i 10 år nå. Har du vært i en ulykke også ? Eller har det bare kommet ? Anonymous poster hash: 67776...c2a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Hvilken landsdel bor du? Vet om en behandlingstype jeg selv mener verd et forsøk men er kun 8 i Norge som utfører den. Jeg er ikke hun over, men jeg er veldig interessert i å få hjelp Anonymous poster hash: 67776...c2a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 Det kan det. Selv hatt det slik og har det slik i perioder, heldigvis ikke så mye nå lengre. Hos meg er smertene pga en ulykke, ingen finnr noe galt men noe er galt. Har blitt sjekket for alt som kan og litt til, så alt er utelukket. Det som hjalp meg var akupungtur. Legen sendte så meg til en fysioterapaut som også utfører akupungtur. Hun hadde også noe strøm, men aner ikke hva det var siden jeg aldri prøvde det. Legen hadde litn tro på dette, men det var ett forsøk verdt. Hun sjekket meg fra topp til tå, fysioterapi ble fort utelukket og akupungtur ble gitt. Enest gang på ett år jeg har klart å slappe av i en times tid. Helt utrolig hva noen små nåler gjorde. Gjenntok denne behandlingen hver uke i lang tid før den ble trappet ned. Smertene ble ikke fjernet, men de kom på ett nivå slik at smertestillende hjalp meg å fungere i hverdagen. Så jeg er veldig glad for at legen sendte meg til en som han ikke helt hadde trua på, for dette var det som ble løsningen. Jeg har gitt opp å ha forhåpningr på at jeg blir smerrtefri, men jeg har lært meg å ha ett helt normalt liv med smerter og de er ikke til hinder for meg. Eller ett lit hinder er det, for løping kan jeg ikke. Da eksploderer hodet, men det meste annet kan jeg gjøre. Ikke noe problem å sykle, ra i klattreparker med ungene, snekkre osv. Skal ikke påstå jeg er veldig aktiv på treningsiden så ett savn etter å løpe har jeg ikke. Anonymous poster hash: 28446...3fd
Lille krøll Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 Jeg er ikke hun over, men jeg er veldig interessert i å få hjelp Anonymous poster hash: 67776...c2a Pm meg så skal jeg gi deg info jeg har.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 Ja, det er bare å snakke med de som ligger rett ut på et mørkt rom med migrene det. Anonymous poster hash: 5170a...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå