Gå til innhold

Hva kjennetegner en god fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha fest nå for første gang siden jeg duppet 30. Jeg har ikke hatt fest siden jeg var student og husker nesten ikke hvordan jeg gjør det 🙈 Hvem skal jeg invitere og hva skal vi gjøre? Hjelp vær så snill! 😅

Anonymous poster hash: b7b44...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Punsj, tapas, en bra spilleliste og flotte gjester- helst noen som kjenner hverandre og noen som ikke gjør det :)

Anonymous poster hash: 0760b...eb0
Skrevet

Inviter i hvert fall folk som er morsomme! Holder med et par av de for å dra opp stemningen betraktelig 😊 Har en sånn venninne som jeg elsker! Hun er så morsom at folk ruller rundt i latterkrampe 😂

Alle elsker henne, og hun er ikke too-much slik at andre ikke får slippe til 😉

Ellers liker jeg en god blanding av forskjellige mennesker, og at ikke alle kjenner hverandre på forhånd er også bra 😊

God mat, god drikke og bra musikk 😊

Vær en god og imøtekommende vert! Sørg for å spørre spørsmål og engasjere deg i det de andre forteller.

Må snart ha en fest igjen merker jeg 😊🎉

Anonymous poster hash: 39a01...108

Skrevet

Bra musikk og masse alkohol 😂

Skrevet

Sørg for at rammene er gode. F eks at hvis folk kommer på litt ulike tider, kan de gå og mingle litt med en velkomstdrink først. Men når alle er kommet, klinger du i glasset og starter "offisielt", dvs sier velkommen felles, og ber til bords hvis dere skal ha varm mat, eller "åpner buffeten" hvis dere skal ha tapas/ snacks. Si litt om hvem som er der, hvis de er under 20 stk kan du si navnet og en setning om hver. Da blir det lettere å snakke med hverandre for dem som ikke kjenner alle: "dette er Gunhild, og vi ble kjent da vi sammen studerte romanske språk på universitetet i Bergen. Og dette er Jørn, og ham kjenner jeg fordi han trener ungene våre i klatring hver onsdag." Kanskje finner de to noe å prate med hverandre om hvis de får en liten setning med.

Anonymous poster hash: 88bd3...39d

Skrevet

Takk for svar folkens 😊 Har prøvd å invitere folk som passer sammen og så serverer jeg litt mat. Noe mer? Hva er kul musikk egentlig? 🙈

Anonymous poster hash: b7b44...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...