Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Noen som har opplevd at mannen har fått en ny venninne og det ikke var noe mer enn det? Mannen min har møtt igjen en gammel studievenninne, som også er gift, og de har fått veldig god kontakt de siste månedene. De har sendt mld til hverandre hver dag, og møttes på kafé et par ganger. Han sverger på at det ikke er utroskap, og sier jeg kan møte henne for å få det bekreftet fra henne, men jeg er likevel usikker. Vi har hatt det skikkelig dårlig i forholdet vårt siste året, og det har visst hun også, og han sier de har brukt hverandre som samtalepartnere om alt det vanskelige. Han holdt dette skjult for meg, jeg oppdaget det da jeg skulle låne macen hans, og chatten deres låg åpen. han hadde glemt å lukke ned facebook en sin. Kunne ikke unngå å lese. De sletter etterhvert for det var bare fra siste dagen som sto der. Det sto at mannen hennes hadde funnet ut om dem, men at hun hadde sagt at hun ikke var utro. Skrev at hun savnet han, og min mann skrev at han ikke kunne hatt en dag uten en melding fra henne. Helt klart er det følelser her, men han sier at det bare er vennskapelig følelser og at de har behøvd dette når det har vært vanskelig hjemme. At han på en måte er blitt avhengig av disse samtalene. Det ble selvfølgelig månelyst her hjemme når jeg fant det ut. I går ringte jeg familievernkontoret og utrolig nok fikk vi komme til på dagen! Vi hadde en veldig bra time der i går og skal tilbake hver for oss og så sammen igjen. Han sier at han vil jobbe for å forbedre forholdet mellom oss, og at jeg kan takke henne for dette!? Men han insisterer på at de fortsatt skal være venner. Hva gjør jeg? Skal jeg be om å få treffe henne? Tror dere hun greier å lyve meg opp i ansiktet om jeg spør henne? Jeg vet ikke...holder på å bli gal :-( Anonymous poster hash: c4ef0...a35
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Er veldig skummelt det han driver med nå... slker trøst andre steder.. utvikler seg raskt følelser på denne måten.. Var sånn min eks endte med å være utro mot meg.. Fikk vondt i magen av innlegget ditt.. Anonymous poster hash: 1e33d...c76
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Jeg hadde ikke akseptert det. Anonymous poster hash: 849e5...a4b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Jeg hadde ikke akseptert det. Anonymous poster hash: 849e5...a4b Hva hadde du gjort da?? Bedt han om å velge? Han sier at jeg ikke kan gjøre det, da vil han bare fortsette å treffe henne i skjul. Bedre at han er ærlig nå som jeg likevel vet det... Hadde det ikke vært for ungene så hadde jeg bedt han gå, men det er så vanskelig nå. Hva om han snakker sant da? HI Anonymous poster hash: c4ef0...a35
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Hva hadde du gjort da?? Bedt han om å velge? Han sier at jeg ikke kan gjøre det, da vil han bare fortsette å treffe henne i skjul. Bedre at han er ærlig nå som jeg likevel vet det... Hadde det ikke vært for ungene så hadde jeg bedt han gå, men det er så vanskelig nå. Hva om han snakker sant da? HI Anonymous poster hash: c4ef0...a35 Han må velge ja. Hvis han ikke greier å velge sin kone og barnas mor over en gammel venninne så sier det nok for min del. Normalt sett har jeg ikke noe imot at man skal ha venner av begge kjønn men dette "vennskapet" de har er direkte usunt. Kutt kontakten hadde vært min mening. Anonymous poster hash: 76128...027
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Jeg hadde truffet henne. Og så legger du alle kortene på bordet og sier rett ut at de leker med ilden og at du ikke vil akseptere det. Ta med bilder av barna på telefonen og vis henne. Det er vanskeligere for henne å være utro når du og barna har fått en stemme, et ansikt og hun ser dere er mennesker. Jeg hadde også gitt klar beskjed til mannen om at hvis dette fortsetter er det begynnelsen på slutten. Anonymous poster hash: ef60a...56a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Hun forteller ham at mannen hennes har oppdaget kontakten deres og at hun har sagt til mannen at hun ikke var utro... Det betyr jo ikke at hun og din mann ikke har vært utro, det kan like gjerne si at de må påstå at de ikke har vært utro begge to. Selvfølgelig er det mulig både hun og han forteller sannheten. Men det er såpass mange ting som skurrer her at jeg ikke hadde greid å tro mannen. Hadde det bare vært snakk om et vennskapelig forhold så hadde han ikke trengt å holde det hemmelig for deg. Han vil sikkert komme med en god grunn for det, men... Men det mest bekymringsverdige synes jeg er at han ikke er villig til å gi slipp på henne hvis det er det som skal til for at du og han skal redde forholdet. Det vil egentlig si at han enten bryr seg mer om henne, eller at han vil ha i både pose og sekk. Var jeg deg ville jeg vurdert å møte hennes mann uten at hun eller din mann vet om det på forhånd, men sagt fra etterpå. Men en mann som ikke er villig til å la et så nytt forhold gå hvis det kan redde familien sin, han er ikke spesielt interessert i å beholde familien, etter min mening. Det han sier er at han skal ha det på sin måte uansett. Det er ikke et forhold, det er diktering. Men veldig bra at dere så raskt fikk time på fvk. Vi her kan jo bare synse, der kan dere kanskje få frem sannheten og finne en vei videre, uansett hvilken vei det går. Anonymous poster hash: c8a03...6d6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Hva hadde du gjort da?? Bedt han om å velge? Han sier at jeg ikke kan gjøre det, da vil han bare fortsette å treffe henne i skjul. Bedre at han er ærlig nå som jeg likevel vet det... Hadde det ikke vært for ungene så hadde jeg bedt han gå, men det er så vanskelig nå. Hva om han snakker sant da? HI Anonymous poster hash: c4ef0...a35 Det er vel ingen poeng i å be den mannen velge, når han allerede har valgt henne fremfor deg? Blir helt GAL av alle naive kvinnemennesker her inne! KOM dere vekk fra sånne drittsekker og usunne forhold! Han er jo helt på trynet! Anonymous poster hash: bca34...128
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Dette er absolutt ikke bra HI! Han kan selvfølgelig ikke ha mer kontakt med henne om han vil redde forholdet til deg. Det må han vel forstå??? Blir helt oppgitt over visse mennesker altså.... 🙄🙄 Anonymous poster hash: d8f01...f9a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 Hvis min mann hadde gjort dette hadde det blitt månelyst. For meg er det noe som ikke stemmer. Hvorfor sletter de det de skriver jevnlig på Facebook? Høres ut som der de snakker om er hemmelig Høres ut som de er mer enn venner Anonymous poster hash: 4694d...9dd
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 Dette hadde jeg aldri akseptert,han hadde fått valget og enda da vet jeg ikke om jeg hadde klart å leve med han når han hadde truffet og chatte med annen dame bak min rygg. Hva hadde mannen din sagt om du hadde gjort dette?? Anonymous poster hash: 4a1ce...aaf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 Var det du som hadde innlegg her om dagen om at du hadde funnet ut at mannen var utro? Kjip situasjon. Jeg hadde ikke tatt dette for god fisk hvertfall! Anonymous poster hash: 571f2...875
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Mannen din er forelska i en annen og vil ha dere begge to. Sånn har mange det. Ikke alle er skapt for å elske kun en. Enten må du godta at han trenger hun andre eller du bare går din vei. Anonymous poster hash: e4729...35a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #14 Skrevet 3. januar 2017 Det er jo utroskap! Selv om kanskje ikke er fysisk, så har han et intimt forhold til en annen kvinne. Så insisterer han til og med på å fortsette det!!! Ikke greit! Bra dere får hjelp. Håper han får øynene opp for hva han gjør mot deg. Prøv å spør han hvordan han ville følt det om det var du som hadde innledet et nært vennskapsforhold til en annen mann... Ville ikke orket å møte henne. Jeg ville sagt til mannen at han fikk velge, for det er ikke ok å ha et så nært og intimt forhold til en annen om vi skulle være sammen. Anonymous poster hash: 0f2d2...72c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #15 Skrevet 4. januar 2017 Det er jo utroskap! Selv om kanskje ikke er fysisk, så har han et intimt forhold til en annen kvinne. Så insisterer han til og med på å fortsette det!!! Ikke greit! Bra dere får hjelp. Håper han får øynene opp for hva han gjør mot deg. Prøv å spør han hvordan han ville følt det om det var du som hadde innledet et nært vennskapsforhold til en annen mann... Ville ikke orket å møte henne. Jeg ville sagt til mannen at han fikk velge, for det er ikke ok å ha et så nært og intimt forhold til en annen om vi skulle være sammen. Anonymous poster hash: 0f2d2...72c Han har jo allerede valgt den andre. Når han sier til kona at han vil treffe den andre i skjul når hun sier at det ikke er greit. Da viser han jo at han verdsetter den andre høyere enn moren til barna. Trist. Anonymous poster hash: cb4b2...bb5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #16 Skrevet 4. januar 2017 Når han sier han ikke vil velge så har han jo allerede valgt, han velger henne. Dette nye vennskapet er viktigere for han enn ekteskapet, selv om han "bare" sier det er like viktig. En "brevvenninne" på nettet skal selvfølgelig ikke være like viktig som ekteskapet, da er det snakk om et skikkelig dårlig ekteskap. Han må velge, og er han ikke villig til å kutte henne ut er ekteskapet over. Da er ikke du og familien viktig nok for han, så enkelt og så vanskelig. Anonymous poster hash: 8a788...5c4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #17 Skrevet 4. januar 2017 Gudene vet hvor mange menn jeg har dumpet fordi de ikke tåler min beste venn. Som er mann! Mann kan snakke med mann. Kvinne kan snakke med kvinne. Men mann og kvinne er utroskap!? Jeg savner min beste venn når det er lenge siden jeg har sett han og det er det bestevenner gjør. Snakker sammen på SMS/messenger/tlf daglig. Men menn tåler det ikke. Det er visst ikke normalt Anonymous poster hash: 14ad2...b7e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #18 Skrevet 4. januar 2017 Takk for svar alle sammen. Jeg er fremdeles rådvill og usikker. Skal bruke disse timene hos familievernkontoret godt og så får vi ta det fra der. Jeg vil også treffe denne venninnen hans og snakke med henne, tror jeg. Det er ikke bare å slenge han ut døren og si at det er slutt. Vi har 20 år sammen, to barn som trenger oss, eldstegutten har forstått at noe foregår og er livredd for å miste pappaen sin. Han sier jo at han ønsker at det skal bli bedre mellom oss, og syntes den første timen på familievernkontoret var veldig nyttig. Han har sverget på sine barns hoder på at han aldri har vært utro mot meg... Vi får prøve et par mnd og se. Jeg vet jeg klarer meg helt fint uten han. Jeg har god økonomi, og klarer å kjøpe han ut om han går, så det er ikke det det står på. Vi har hatt det vanskelig lenge, men jeg skulle ønske at det ordnet seg for barnas skyld. De elsker han over alt på jord, og han er veldig flink med de. Jeg er ikke naiv som noen over her kaller meg, jeg har nok min del av skylden for at ting har blitt som de er. Men jeg har aldri løyet, lurt eller bedratt han. Vet jo at dere bare kan synse, men godt å lufte tankene et sted. HI Anonymous poster hash: c4ef0...a35
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #19 Skrevet 4. januar 2017 Gudene vet hvor mange menn jeg har dumpet fordi de ikke tåler min beste venn. Som er mann! Mann kan snakke med mann. Kvinne kan snakke med kvinne. Men mann og kvinne er utroskap!? Jeg savner min beste venn når det er lenge siden jeg har sett han og det er det bestevenner gjør. Snakker sammen på SMS/messenger/tlf daglig. Men menn tåler det ikke. Det er visst ikke normalt Anonymous poster hash: 14ad2...b7e Det er jo noe helt annet! Mannen har venninner, og de besøker hverandre (hun er gift). Hun besøker oss, og hun besøker noen ganger bare meg og barna selv om vi to ikke er direkte venninner. Men chatte hemmelig, slette chatlogg,møtes pp café, holde det hemmelig for partneren, når det gjelder NY venninne, det er noe annet altså. Anonymous poster hash: b43f8...2ca
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #20 Skrevet 4. januar 2017 Det er jo noe helt annet! Mannen har venninner, og de besøker hverandre (hun er gift). Hun besøker oss, og hun besøker noen ganger bare meg og barna selv om vi to ikke er direkte venninner. Men chatte hemmelig, slette chatlogg,møtes pp café, holde det hemmelig for partneren, når det gjelder NY venninne, det er noe annet altså. Anonymous poster hash: b43f8...2ca Disse kjente hverandre i studietiden. Så fikk de kontakt igjen. Det er jo bare hyggelig. Anonymous poster hash: 14ad2...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå