Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Hvordan gjør dere det ? Jeg er forelska, har sovet hos denne mannen mange ganger allerede, men vil ikke fortelle mine foreldre at jeg er forelska på nytt etter brudd med barnefaren i høst enda, så finner på 100 vis av unnskyldninger. Kan jo ikke dra med meg sønnen min på overnattinger hos denne mannen enda, å jeg vet ikke hvor lurt det er å ha mannen på overnatting her å sånn mtp ungen (1,5år). Noen som har noen gode råd til meg ? Anonymous poster hash: b0814...5c8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Jeg ventet litt over et år før min nye kjæreste ble introdusert for barnet. Vi hadde selvsagt møttes litt sånn sporadisk her og der alle tre, men ikke noe overnatting hvor han møtte barnet på morgenen. Mitt barn var vel å merke 3 år den gang. Anonymous poster hash: 5ab11...cab
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Når ungen er så liten gjør det davel ikke noe om du har kjæresten på overnatting vel. Anonymous poster hash: 254d7...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå