Gå til innhold

Uforklarlig utmattet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I måres måtte jeg måke litt snø, det er noe jeg til vanlig klarer veldig fint, men i dag ble jeg innmari utmattet etterpå. Ikke vanlig sliten, men utmattet i at keg nesten ikke klarer å løfte armene og jeg føler meg helt tom. Har hvilt uten at det hjalp. Jar drukket kaffe og spist sjokolade uten at det hjelper. Har lovt sønnen min å ut og leke i snøen i ettermiddag, men hvordan skal jeg klare det?

Har riktig lavt stoffskifte, men medisineres godt med både Levaxin og Liothyronin. Er sykmeldt fra renholdsjobb som ble for hard både mtp vondt i kroppen samt noe angst.

Hva tror dere feiler meg?

Anonymous poster hash: 1b9f0...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å si, kan være hva som helst.... angst, jernmangel, B12-mangel, infeksjon.

Bestill deg en legetime.

Anonymous poster hash: 0c7d3...a33
Skrevet

Leser gjennom og ser masse skrivefeil, er fordi jeg er så sliten at jeg overså det da jeg skrev.

Skrevet

Helt umulig å si, kan være hva som helst.... angst, jernmangel, B12-mangel, infeksjon.

Bestill deg en legetime.

Anonymous poster hash: 0c7d3...a33

Ja, kan være greit med en ny sjekk. Ikke lenge siden jeg gjorde det da og da var i allefall d-vitamin og b-12 ganske høyt. D-vit over 130 og b-12 over 500. Jern kaan jo være for lavt, men energien er bra til vanlig, gikk en laang tur i går kveld, med en god energi og kraft i kroppen. Det jeg kjenner på i dag er mer en utmattelse i muskler og allting.

Skrevet

Jula er over og det er hverdag?

Anonymous poster hash: 9a973...f73

Skrevet

Preggie Sue?

Anonymous poster hash: 310bb...cd6

Skrevet

Kan godt være pga stoffskiftet. Kroppen er liksom helt tom for krutt. Pleier som regel å bli bedre over natten.

Anonymous poster hash: f753d...30b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...