Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 I måres måtte jeg måke litt snø, det er noe jeg til vanlig klarer veldig fint, men i dag ble jeg innmari utmattet etterpå. Ikke vanlig sliten, men utmattet i at keg nesten ikke klarer å løfte armene og jeg føler meg helt tom. Har hvilt uten at det hjalp. Jar drukket kaffe og spist sjokolade uten at det hjelper. Har lovt sønnen min å ut og leke i snøen i ettermiddag, men hvordan skal jeg klare det? Har riktig lavt stoffskifte, men medisineres godt med både Levaxin og Liothyronin. Er sykmeldt fra renholdsjobb som ble for hard både mtp vondt i kroppen samt noe angst. Hva tror dere feiler meg? Anonymous poster hash: 1b9f0...15d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Helt umulig å si, kan være hva som helst.... angst, jernmangel, B12-mangel, infeksjon. Bestill deg en legetime. Anonymous poster hash: 0c7d3...a33
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Leser gjennom og ser masse skrivefeil, er fordi jeg er så sliten at jeg overså det da jeg skrev. Anonymous poster hash: 1b9f0...15d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Helt umulig å si, kan være hva som helst.... angst, jernmangel, B12-mangel, infeksjon. Bestill deg en legetime. Anonymous poster hash: 0c7d3...a33 Ja, kan være greit med en ny sjekk. Ikke lenge siden jeg gjorde det da og da var i allefall d-vitamin og b-12 ganske høyt. D-vit over 130 og b-12 over 500. Jern kaan jo være for lavt, men energien er bra til vanlig, gikk en laang tur i går kveld, med en god energi og kraft i kroppen. Det jeg kjenner på i dag er mer en utmattelse i muskler og allting. Anonymous poster hash: 1b9f0...15d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Jula er over og det er hverdag? Anonymous poster hash: 9a973...f73
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Preggie Sue? Anonymous poster hash: 310bb...cd6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 Kan godt være pga stoffskiftet. Kroppen er liksom helt tom for krutt. Pleier som regel å bli bedre over natten. Anonymous poster hash: f753d...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå