Gå til innhold

Jeg kjenner frykt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. når jeg ser bilder av concorde-fly. Jeg har ikke flyskrekk, men synet av det flyet, spesielt underifra, gir meg sug i magen. Har vært sånn hele livet. Noen som har det slik eller aner hvorfor? Personlig tror jeg kanskje det kan være fordi det minner om en slags stor rovfugl, men jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: 788ab...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også alltid syntes at det er noe rovfulgaktig med concordflyene, så kan på en måte forstå hva du snakker om, selv om jeg ikke føler noen frykt. Men vet jeg har opplevd litt sånn sug i magen når jeg har sett bilder av flyet.

Anonymous poster hash: 60c5d...710
Skrevet

Interresant! Kanskje det ikke er så uvanlig? HI

Skrevet

Jeg måtte google,og jeg syntes også det var noe heslig med utseendet på det flyet. Minte meg om en ekkel gammel skrukkete penis. Rart ja.

Anonymous poster hash: d4736...005

Skrevet

Hehe, okei? Er vel ikke så skrukkete?

Skrevet

De flyene er vel ikke ikke bruk lenger? Hvert fall ikke som persontransport. Mulig du synes de er ubehagelige fordi du forbinder der med mange ulykker på åttitallet(?)

Anonymous poster hash: 3183c...39a

Skrevet

De flyene er vel ikke ikke bruk lenger? Hvert fall ikke som persontransport. Mulig du synes de er ubehagelige fordi du forbinder der med mange ulykker på åttitallet(?)

Oii! Måtte lese litt... ser at det kun har vært én fatal flyulykke med concorde og den var i 2000. Siste flyvning var i 2003. Årene flyr, bokstavelig talt.

Skrevet

De flyene er vel ikke ikke bruk lenger? Hvert fall ikke som persontransport. Mulig du synes de er ubehagelige fordi du forbinder der med mange ulykker på åttitallet(?)Anonymous poster hash: 3183c...39a

Helt riktig, de flyr ikke lenger. Ikke etter ulykken nord for Paris, der de kjørte på noe under avgang, fikk deler av hjulet inn i motorene, og havarerte. Men de står utstilt både helt og delvis rundtom på flyplasser i Europa. Bl.a i Manchester.

Anonymous poster hash: 2529e...974

Skrevet

Helt riktig, de flyr ikke lenger. Ikke etter ulykken nord for Paris, der de kjørte på noe under avgang, fikk deler av hjulet inn i motorene, og havarerte. Men de står utstilt både helt og delvis rundtom på flyplasser i Europa. Bl.a i Manchester.

Men det er planer om å få nye concordfly i lufta igjen. Mener å ha lest at de tar sikte på å få det til i 2019.

Skrevet

Men det er planer om å få nye concordfly i lufta igjen. Mener å ha lest at de tar sikte på å få det til i 2019. Anonymous poster hash: 60c5d...710

Det kan godt hende. Men mye har skjedd i den teknologiske utviklingen, så det blir et ganske annerledes fly. Utvendig blir det kanskje ganske likt, men resten blir topp moderne. Og så blir det kun noe tiltenkt de aller rikeste blant oss.

Skrevet

Nei, jeg har vært redd flyene siden jeg var knøttliten, så det handler nok ikke om ulykkesassosiasjoner. Det er noe med hvordan det ser ut.. HI

Skrevet

Det kan godt hende. Men mye har skjedd i den teknologiske utviklingen, så det blir et ganske annerledes fly. Utvendig blir det kanskje ganske likt, men resten blir topp moderne. Og så blir det kun noe tiltenkt de aller rikeste blant oss.

Ja, ikke noe jeg ville brukt penger på, det er i hvert fall sikkert ;)

Enig i det med det teknologiske.

Skrevet

Like merkelig som at jeg har stor fobi mot vindmøller. Kun pga utseendet. Jeg får helt angst!

Skrevet

Den moderne typen vindmøller? I så fall kan jeg skjønne hva du mener.. De ser jo nesten aggressive ut.

Skrevet

Den moderne typen vindmøller? I så fall kan jeg skjønne hva du mener.. De ser jo nesten aggressive ut.

Ja, de store, hvite, grusomme greiene. Måten de bare står der og stirrer på en!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...