Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg går på aap og har veldig lite inn i måneden. Med to barn og alt som følger så hoper regningene seg opp og jeg får ikke endene til å møtes Har kutta der jeg kan men likevel går jeg i minus Jeg kan ikke jobbe pga sykdom, derfor aap. Men finnes det noen mulighet for å skaffe seg ekstra inntekt? Skattefritt? Eller noe? Anonymous poster hash: 22cda...fc9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Jobb som støttekontakt (det krever ingenting annet enn politiattest) Anonymous poster hash: 47006...02f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 meld deg som verge for noen som trenger det; www.fylkesmannen.no meld deg som oversetter hos et bokforlag eller mediesenter dersom du er språkmektig, evt. som tolk bli konsulent for tupperware, mary kay, me and i eller noe annet du interesserer deg for ta oppdrag med maling, snømåking, gressklipping, barnepass, kjøring o.l Anonymous poster hash: 47006...02f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Selg slufsa di til høystbydende ... Anonymous poster hash: 1f458...365
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Finn en hobby og selg det du lager. Er vel ikke så mye du kan tjene penger på om du ikke klarer å jobbe . Anonymous poster hash: 3acf5...299
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Det kommer litt an på hvilken sykdom du har, men kunne du vasket hos noen f.eks hver 14 dag eller noe. Ikke et helt hus, men kanskje en leilighet eller noe. Det gir litt ekstra inn. Anonymous poster hash: a49b9...6f3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 meld deg som verge for noen som trenger det; www.fylkesmannen.no meld deg som oversetter hos et bokforlag eller mediesenter dersom du er språkmektig, evt. som tolk bli konsulent for tupperware, mary kay, me and i eller noe annet du interesserer deg for ta oppdrag med maling, snømåking, gressklipping, barnepass, kjøring o.l Anonymous poster hash: 47006...02f Vet du hva lønna ligger på som verge? Anonymous poster hash: 85439...d1e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 meld deg som verge for noen som trenger det; www.fylkesmannen.no meld deg som oversetter hos et bokforlag eller mediesenter dersom du er språkmektig, evt. som tolk bli konsulent for tupperware, mary kay, me and i eller noe annet du interesserer deg for ta oppdrag med maling, snømåking, gressklipping, barnepass, kjøring o.l Anonymous poster hash: 47006...02f Vet du hva lønna ligger på som verge? Anonymous poster hash: 85439...d1e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 Husk at alt du tjener ved jobbing må krysses av på meldekortet og da får du mindre aap. Anonymous poster hash: 5cc78...9f3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 Dagmamma ? Da hadde hun neppe hatt behov for å gå på aap vil jeg tro Anonymous poster hash: a49b9...6f3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 Lei ut et rom? Selg barnas klær og utstyr når det er fravokst? Hvis du er for syk til å jobbe er det jo ikke mange alternativer. Anonymous poster hash: fd916...186
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Jobb som støttekontakt (det krever ingenting annet enn politiattest) Anonymous poster hash: 47006...02f der er jeg ikke enig! barn eller ungdom som trenger ekstra støtte i hverdagen fortjener mer enn som så! du skal faktisk ha energi til å ta deg av dem og finne på aktiviteter. jeg jobber med funksjonshemmede, alt fra multihandikapet til psykisk utviklingshemning og jeg som frisk blir mye mer sliten (som de aller fleste i alle yrker) de dagene formen skranter enn ellers. så du burde ha helsa i behold for å jobbe med det! pluss om du jobber som støttekontakt minskes aap og da er det lite vits uansett! Anonymous poster hash: 4f27e...04b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 Flytt til et billigere sted å bo. Anonymous poster hash: 0cd0e...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå