Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Er det alt for tidlig? Noen med erfaring på så små? Anonymous poster hash: 88630...11e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 altfor tildig, stakkars liten Anonymous poster hash: 7fec5...5d0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Er ikke stakkars liten om en er klar, men klarer en på 15 mnd å formidle behovet sitt i barnehagen? Anonymous poster hash: ddebd...355
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Nei her på DIB skal helst barna bruke bleie til de er godt opp i skolealder 😂 Tenker du merker det best selv om det er for tidlig. Noen begynner jo å la barn sitte litt på potte når de er rundt året, andre venter til de er 2-3 år. Anonymous poster hash: 663e5...79c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 altfor tildig, stakkars liten Anonymous poster hash: 7fec5...5d0 Stakkars liten?? Hun ber om å få gå på do og potte. Sier fra når hun må på do og gjør det hun skal når vi tar henne dit. Men hun er jo enda liten, vanskelig for henne å gjøre alt alene enda, nå opp til do og vask feks. Tørr bleie på morgenen. Men føler det er tidlig å prøve å ta bleie, også mtp bhg om de gidder følge opp en så liten? Virker jo som hun både vil og er klar for å slutte? Anonymous poster hash: 88630...11e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Er ikke stakkars liten om en er klar, men klarer en på 15 mnd å formidle behovet sitt i barnehagen?Anonymous poster hash: ddebd...355 Det er det jeg også er usikker på. Hjemme sier hun klart og tydelig fra og går til badet. Der er det jo flere de må ta hensyn til og sikkert enklere for dem å ha alle i bleier. Får snakke med dem. Anonymous poster hash: 88630...11e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Stakkars liten?? Hun ber om å få gå på do og potte. Sier fra når hun må på do og gjør det hun skal når vi tar henne dit. Men hun er jo enda liten, vanskelig for henne å gjøre alt alene enda, nå opp til do og vask feks. Tørr bleie på morgenen. Men føler det er tidlig å prøve å ta bleie, også mtp bhg om de gidder følge opp en så liten? Virker jo som hun både vil og er klar for å slutte? Anonymous poster hash: 88630...11e Go for it! Hvis barnehagen ikke gidder er det litt dårlig, i så fall får de løse det ved at hun har på bleier der. Anonymous poster hash: 1cf6c...b88
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Det går jo an å ha do/pottetrening uten å nødvendigvis slutte tvert med bleier. Jeg hadde nok heller gjort det og heller gjort en vurdering av bleislutt mot sommeren( da er det vel større sjanse for at bhg er med på laget også) Har selv en på 13 mnd og jeg kan ikke se for meg at han er klar bleieslutt når han er 15 mnd, det har ikke noen av de andre barna mine vært heller. Pottetrening begynner vi nok snart med, men bleieslutt ligger nok ett år ++ fram i tid. Anonymous poster hash: 9b65b...25d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Det går jo an å ha do/pottetrening uten å nødvendigvis slutte tvert med bleier. Jeg hadde nok heller gjort det og heller gjort en vurdering av bleislutt mot sommeren( da er det vel større sjanse for at bhg er med på laget også)Har selv en på 13 mnd og jeg kan ikke se for meg at han er klar bleieslutt når han er 15 mnd, det har ikke noen av de andre barna mine vært heller. Pottetrening begynner vi nok snart med, men bleieslutt ligger nok ett år ++ fram i tid. Anonymous poster hash: 9b65b...25d Ingen av mine andre barn har vært klare eller særlig interessert så tidlig heller, ikke før de nærmet seg to. Men føler ikke jeg kan overse det hun ber om heller da? Og hun blir jo sint når vi tar på igjen bleie etter hun har vært på do/potte. Er litt redd det er nå hun er motivert og hvis vi ikke følger opp gir hun opp liksom. Frustrerende for henne sikkert om hun ikke blir hørt. Anonymous poster hash: 88630...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå