Gå til innhold

Smokk eller ikke smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten som ee bare 4 dager gammel. Vi har jobbet en del for å få i gang amming da hun sleit med sugetak i begynnelsen.. Eg pimet meg litt også for å få i gang produksjon.. Før vi reiste fra sykehuset i går måltidsveide vi noen ganger før vi dro, for å se om hun fikk noe når eg ammet.. Det lå på mellom 40 og 50g ved hvert måltid, og det var de fornøyd med, fordi det var det hun skulle ha.. Ettrr eg kom hjem har melken kommet mer ser det uy som, for nå bare pipler det og renner ut av brystvortene.. Så da må det nå være nok melk til henne? Men selv etter å ha spist i 20-30 min, på hvert bryst.. Så er hun okke så lenge etterpå nesten desperat etter å suge igjen.. Har lagt henne til flere ganger, men føler jo eg da ikke gjør noe annet.. Og hun blir grinete om ikkje.. Så nå prøvde eg smokk.. Og hun ligger og sutter på den og er vel fornøyd.. Men er skeptisk til å gi det så tidlig, for er redd det skal gå ut over de regelmessige ammingene, og sugetelnikken hennes der.. Som vi klarer mye bedre, men fremdeles må jobbe litt med.. Noen erfaringer? Har prøvd å roe henne på andre måter, men skjlnner ikke helt hba som gjør ay hun ikke roer seg.. Hun ligger stort sett på meg også..

Anonymous poster hash: a4d06...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig at de vil ha mat/kos "hele tiden". Bare tilby pupp så ofte hun vil ha, det stimulerer produksjonen din selv om det føles tomt. Men smokk er ikke noe problem. Vil dere at hun skal bruke smokk er det bare å la henne bruke den fra begynnelsen

Anonymous poster hash: 2994e...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...