Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jobbet frem til nå sammen med min kjæreste. Har virket som han lenge har vært interessert i ei anna på jobben, noe han nekter for(har konfrontert han)... Årsaken til at jeg tviler er fordi han plutselig er blitt veldig interessert i det hun driver med(hatet det tidligere), samt at jeg har fersket han ved at han har vært inne på Facebook og sett på henne(de er ikke venner), og sikkert googlet henne også. Jeg gav beskjed om at det ikke er greit, særlig når han vet hva jeg tenker om dette... Han sier han elsker meg, men likevel, hva er sjansen for at han holder seg unna snokingen på henne selv om han har livet? Anonymous poster hash: 73cb9...846
sug lut Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Vil du ta livet av ham, er det det du mener?
Luksusdyret Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Jobbet frem til nå sammen med min kjæreste. Har virket som han lenge har vært interessert i ei anna på jobben, noe han nekter for(har konfrontert han)... Årsaken til at jeg tviler er fordi han plutselig er blitt veldig interessert i det hun driver med(hatet det tidligere), samt at jeg har fersket han ved at han har vært inne på Facebook og sett på henne(de er ikke venner), og sikkert googlet henne også. Jeg gav beskjed om at det ikke er greit, særlig når han vet hva jeg tenker om dette... Han sier han elsker meg, men likevel, hva er sjansen for at han holder seg unna snokingen på henne selv om han har livet? Anonymous poster hash: 73cb9...846 Sjansen er jo lik null hvis han virkelig har fått blod på tann. Ville ha fulgt litt ekstra med uten å lage scene i første omgang. Vil han være utro med henne, får du ikke stoppet det. Men du kan kreve at han oppfører seg sømmelig overfor henne.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Nei, selvsagt ikke😂 Men synes han kunne tatt litt hensyn til meg når det gjelder akkurat det ene mennesket. Har ikke iløpet av alle år reagert på noen andre, men selvsagt tenker man jo sitt når kjæresten blir opphengt i ei anna, eller? Hi Anonymous poster hash: 73cb9...846
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 Min erfaring med sånne situasjoner er ofte at det er vanskelig å gjøre så mye med det. Tror ikke du kommer så langt med å kreve og overvåke. Hvis du har snakket med han og forklart hva dette gjør med deg og forholdet deres så er jo ballen i hans hender. Velger han å forfølge de følelsene han tydeligvis har så får du ikke gjort noe med det, annet enn å velge å ikke finne deg i det og ta skrittet ut av forholdet. Anonymous poster hash: 72857...b20
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Sjansen er jo lik null hvis han virkelig har fått blod på tann. Ville ha fulgt litt ekstra med uten å lage scene i første omgang. Vil han være utro med henne, får du ikke stoppet det. Men du kan kreve at han oppfører seg sømmelig overfor henne. Han oppfører seg fint ovenfor henne, hun har ikke merket noe tror jeg... MEN, mener han kan ta hensyn til hva jeg føler og la være å oppsøke henne, enten på jobb(ikke et problem lenger), face eller what so ever😊 bør ikke være så vanskelig om han mener det jeg sier bare er tull? Ja, vi har snakket om det. Hi Anonymous poster hash: 73cb9...846
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Sjansen er jo lik null hvis han virkelig har fått blod på tann. Ville ha fulgt litt ekstra med uten å lage scene i første omgang. Vil han være utro med henne, får du ikke stoppet det. Men du kan kreve at han oppfører seg sømmelig overfor henne. Han oppfører seg fint ovenfor henne, hun har ikke merket noe tror jeg... MEN, mener han kan ta hensyn til hva jeg føler og la være å oppsøke henne, enten på jobb(ikke et problem lenger), face eller what so ever😊 bør ikke være så vanskelig om han mener det jeg sier bare er tull? Ja, vi har snakket om det. Hi Anonymous poster hash: 73cb9...846
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #8 Skrevet 3. januar 2017 Hvis de jobber sammen, og han allerede er blitt betatt av henne (høres sånn ut), så kommer nok aldri denne "forelskelsen" å gå over med mindre han eller hun bytter jobb...Og ja, sjansen er enorm for at han kommer til å spille ut fantasiene sine med henne, en eller annen gang. Og det selv om han elsker deg.. Mennesker er dessverre svært enkle sjeler når alt kommer til alt. Anonymous poster hash: b83cb...50b
Luksusdyret Skrevet 3. januar 2017 #9 Skrevet 3. januar 2017 Han oppfører seg fint ovenfor henne, hun har ikke merket noe tror jeg... MEN, mener han kan ta hensyn til hva jeg føler og la være å oppsøke henne, enten på jobb(ikke et problem lenger), face eller what so ever bør ikke være så vanskelig om han mener det jeg sier bare er tull? Ja, vi har snakket om det. Hi Anonymous poster hash: 73cb9...846 Kanskje hun åpnet øynene hans på denne aktiviteten som han hatet før? Mange voksne mennesker ombestemmer seg og begynner å like aktiviteter de har hatet hele livet, fordi det plutselig blir presentert for dem i annet lys. Hvis du sier at hun ikke har merket noe, så er det eventuelt kun din kjærestes problem at han er interessert i henne. Hvis du ser at han elger seg inn på henne igjen, kan du jo spøke det bort ved at du trodde han var for gammel til å oppføre seg som overkåt fjortis i nærheten av damer
Luksusdyret Skrevet 3. januar 2017 #10 Skrevet 3. januar 2017 Hvis de jobber sammen, og han allerede er blitt betatt av henne (høres sånn ut), så kommer nok aldri denne "forelskelsen" å gå over med mindre han eller hun bytter jobb...Og ja, sjansen er enorm for at han kommer til å spille ut fantasiene sine med henne, en eller annen gang. Og det selv om han elsker deg.. Mennesker er dessverre svært enkle sjeler når alt kommer til alt. Anonymous poster hash: b83cb...50b Enig i alt, bortsett fra den delen med å elske. En mann som ser at han har blitt sykelig betatt av andre enn sin partner, vil selv ta initiativet til å bytte jobb for å ikke såre den han elsker. Hvis man er utro foran øyne på dama, så er det ingen kjærlighet i bildet altså...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #11 Skrevet 3. januar 2017 Han jobber ikke lenger sammen med henne fra februar, da er det kun meg igjen. Får se om han oppsøker henne etterhvert eller om han klarer å motstå fristelsen..... Hi Anonymous poster hash: 73cb9...846
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 Vil du ta livet av ham, er det det du mener? Haha nå lo jeg 😂 Anonymous poster hash: 0b80f...11b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Enig i alt, bortsett fra den delen med å elske. En mann som ser at han har blitt sykelig betatt av andre enn sin partner, vil selv ta initiativet til å bytte jobb for å ikke såre den han elsker. Hvis man er utro foran øyne på dama, så er det ingen kjærlighet i bildet altså... Han bytter jobb 1. Februar. Kanskje han er såpass glad i meg at han tar hensyn før han gjør noe. Jeg er heldig jeg...🙈 Hi Anonymous poster hash: 73cb9...846
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #14 Skrevet 3. januar 2017 Haha nå lo jeg 😂 Anonymous poster hash: 0b80f...11b Måtte le litt jeg også😂 Just for the record, det er ikke et alternativ😜 Hi Anonymous poster hash: 73cb9...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå