Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å slutte å røyke, og trappe ned med snus  :). Er det noen som har erfaring med dette?

Endret av Modesty Blaise.
Reklame er fjernet fra innlegget
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle gjøre det på den måten for fire år siden. Det endte opp med at jeg snuser mye mer enn jeg røyka... føler det er mye vanskeligere å slutte å snuse enn å røyke. Snusen kan man liksom bruke overalt.

Så mitt råd er: ikke bytt ut røyken med snus! Bare kutt ut røyken om du klarer👍🏻

Anonymous poster hash: 81a9e...90f

Skrevet

Hvorfor ikke bare kutte røyken? Det er jo ikke å trappe ned om man begynner å snuse.

Skrevet

Jeg har forsøkt mange ganger, og det går ikke! Må finne på noe annet. Har lest mye om snus, og forskerne sier at det ikke er så farlig som man først antok. Det finnes også nikotinfri snus som man kan bruke - etter hvert.

Skrevet

Snus er ikke helsekost, men sigaretter er mye farligere. Men hører mange si at det er vanskeligere å slutte med snus ja, så du bør hvertfall prøve å kutte tobakk tvert.

Skrevet

Der var det billig! Er det lov å handle der da?

Anonymous poster hash: 9f0cd...1e7
Skrevet

Det er ingen spesielt god ide. Jeg gjorde det, men snuser til gjengjeld ekstremt mye mer enn jeg røyka, pluss at jeg opplever det som helt umulig å slutte med snus. Røyken var ikke umulig. Bare vanskelig. Nikotinfri snus finnes, hjelper meg ikke en meter...

Skrevet

Jeg gjorde det (og klarte det). Gikk fra røyk til snus, fra snus til nikotintyggis som jeg tygget til den ble ekkel og dyttet under leppa og deretter gikk jeg over til vanlig sterk tyggis som svidde litt før jeg var helt ferdig.

Anonymous poster hash: 3d8f2...25b

Skrevet

Det er lett å slutte med både røyk og snus. Er bare å bestemme seg. Og ja, jeg har gjort begge deler selv.

Anonymous poster hash: 38155...e3a

Skrevet

Jeg gjorde det. Og i motsetning til de andre over her, så snuser jeg mye mindre enn jeg røykte.

Men nå skal jeg slutte med snusen også👍🏻 Bare håper jeg klarer det😱

Skrevet

Om du røyker er du mest trolig for dum til å klare det. Ingen med vettet i behold røyker, så tror nok du bare kan fortsette

Anonymous poster hash: 691a7...c40

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame

MB, Moderator

Skrevet

Om du røyker er du mest trolig for dum til å klare det. Ingen med vettet i behold røyker, så tror nok du bare kan fortsette

Anonymous poster hash: 691a7...c40

IKKE pent sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...