Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg har en gammel og helt forferdelig hårføner liggende, men siden jeg bruker den så sjeldent (kanskje nettopp fordi den er så fæl, hehe) har jeg ikke kommet meg så langt at jeg har investert i en ny. Den jeg har nå er sånn at den suger til seg hår som kommer borti fra feil side og brenner det, og den er alt for varm når den går for fullt, og klarer ikke å tørke noe som helst på lav stryke. Nå vil jeg ha en ny, ikke minst fordi vi skal få en valp som nok må bades og fønes tørr jevnlig (krevende pels). Jeg har kikket litt på blåser også, men synes det blir litt voldsomt, så tenker en god hårføner i stedet. Jeg vil helt ha en som er: *Så stille som mulig *Lett i vekt (det kan fort ta en halvtime å føne hele hunden tørr) *Kraftig *Har minst en temperatur som føles behagelig, også for en hund Jeg har ikke noe problem med å bruke litt penger på en god føner (opp til 1500-2000 kr om det trengs), men jeg aner da altså ikke hvor jeg skal begynne å lete en gang. Setter pris på alle tips Anonymous poster hash: 1e00e...6cb
Admin Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Jeg ville faktisk tenkt andre veien, en liten og fin blåser som også kan brukes til deg og. Ødela hårfønere min engang jeg lånte blåser av oppdretter, og hadde jeg hatt en hund som krevde mer blåsing hadde jeg kjøpt en selv, tok jo 2 sekunder på føne håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå