Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Jeg vurderer å kjøpe ski til barnet mitt, men jeg har dårlig råd denne vinteren. Vi er nyinnflyttet til byen. Det er jo vanskelig å spå været fremover, men dersom vi kan vente oss mye snø fremover som ligger til kanskje uti mars/april, så vil jo barnet få mye glede av ski og det vil bli brukt mye. Dersom vi kan vente oss snø av og på, masse slaps og dårlig skivær.. tja, da er det jo ikke verdt det. Vil gjerne gi han noe han får masse glede av, men helst spare kronene dersom det ikke er noe vits i. Hva tror dere? Bruker det å være mye snø og fint skivær fremover i Trondheim? Eller bruker det å være mildt på vinteren og slafs, regn og intet spesielt vintervær? Anonymous poster hash: dfcb7...d55
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Bruker ofte å bli mer stabilt i februar. Kjøp ski brukt! Snøen som kom i dag blir ikke liggende, men gjelder å smile mens jernet er varmt. Sendte med treåringen ski til barnehagen i dag. Anonymous poster hash: 08ec6...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå