Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #26 Skrevet 3. januar 2017 Jobbpysj. Dvs grønne opr klær🙊 Anonymous poster hash: e7d5a...0ae
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2017 #27 Skrevet 3. januar 2017 En kjedelig jeans fra h&m, Bergans ullundertøy genser og en stor god og myk Bergans ullgenser oppå der igjen 😊
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #28 Skrevet 3. januar 2017 Svart shorts, svart strømpis, svart topp, svart topp og brune støvletter, hehe. Anonymous poster hash: a91c6...349
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #29 Skrevet 3. januar 2017 Marineblå og hvit-stripete kjole fra Jean Paul, matchende silkeskjerf i halsen fra Ralph Lauren, sorte strømpebukser og ankelboots, perlekjede, øredobber og ring fra Georg Jensen, min supervarme vinterjakke fra Bergan og skulderveske fra Marc Jacob. Poster som anonym - gjett hvilken bruker jeg er 😊😊😊 Anonymous poster hash: ace85...179
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #30 Skrevet 3. januar 2017 levis riped boyfriend jeans (grå thights under) sort hettegenser med motiv, sorte dr martens støvler, raggsokker. lang sort parkas med langt fuskepelsfor i. den er deilig den :-) Anonymous poster hash: a0c88...9c0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #31 Skrevet 3. januar 2017 Svarte jeans, off white bluse med volanger, lakk-boots og svart merinoull cardigan. Perleøredobber og krøllet hår💁🏻 Anonymous poster hash: 842dc...d5d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #32 Skrevet 3. januar 2017 Marineblå og hvit-stripete kjole fra Jean Paul, matchende silkeskjerf i halsen fra Ralph Lauren, sorte strømpebukser og ankelboots, perlekjede, øredobber og ring fra Georg Jensen, min supervarme vinterjakke fra Bergan og skulderveske fra Marc Jacob. Poster som anonym - gjett hvilken bruker jeg er Anonymous poster hash: ace85...179 Mammaen til nurket? Anonymous poster hash: 9f864...b64
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #33 Skrevet 3. januar 2017 Bjørn Dæhlie skidress og alpina skiskor. Matcher med fischer ski og staver. Snart hjem til pysjen... Anonymous poster hash: fd01b...dda
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #34 Skrevet 3. januar 2017 Tights, singlet og litt stor strikka genser over. Få uker unna høygravid og prøver å se LITT fresh ut Anonymous poster hash: fe5b7...21a
MammantilNurket Skrevet 3. januar 2017 #35 Skrevet 3. januar 2017 Mammaen til nurket? Anonymous poster hash: 9f864...b64 Utrolig bra. Så meg i speilet til morgenen og følte meg litt som en parodi på meg selv 😂😂😂
amandine Skrevet 3. januar 2017 #36 Skrevet 3. januar 2017 Utrolig bra. Så meg i speilet til morgenen og følte meg litt som en parodi på meg selv 😂😂😂Jeg var ikke så nøye med å nevne merkene på klærne mine, jeg da. Jeg er kun klassisk og elegant😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå