Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobbpysj. Dvs grønne opr klær🙊

Anonymous poster hash: e7d5a...0ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjedelig jeans fra h&m, Bergans ullundertøy genser og en stor god og myk Bergans ullgenser oppå der igjen 😊

Skrevet

Svart shorts, svart strømpis, svart topp, svart topp og brune støvletter, hehe.

Anonymous poster hash: a91c6...349

Skrevet

Marineblå og hvit-stripete kjole fra Jean Paul, matchende silkeskjerf i halsen fra Ralph Lauren, sorte strømpebukser og ankelboots, perlekjede, øredobber og ring fra Georg Jensen, min supervarme vinterjakke fra Bergan og skulderveske fra Marc Jacob.

Poster som anonym - gjett hvilken bruker jeg er 😊😊😊

Anonymous poster hash: ace85...179

Skrevet

levis riped boyfriend jeans (grå thights under) sort hettegenser med motiv, sorte dr martens støvler, raggsokker.

lang sort parkas med langt fuskepelsfor i. den er deilig den :-)

Anonymous poster hash: a0c88...9c0

Skrevet

Svarte jeans, off white bluse med volanger, lakk-boots og svart merinoull cardigan. Perleøredobber og krøllet hår💁🏻

Anonymous poster hash: 842dc...d5d

Skrevet

Marineblå og hvit-stripete kjole fra Jean Paul, matchende silkeskjerf i halsen fra Ralph Lauren, sorte strømpebukser og ankelboots, perlekjede, øredobber og ring fra Georg Jensen, min supervarme vinterjakke fra Bergan og skulderveske fra Marc Jacob.

Poster som anonym - gjett hvilken bruker jeg er

Anonymous poster hash: ace85...179

Mammaen til nurket?

Anonymous poster hash: 9f864...b64

Skrevet

Bjørn Dæhlie skidress og alpina skiskor. Matcher med fischer ski og staver. Snart hjem til pysjen...

Anonymous poster hash: fd01b...dda

Skrevet

Tights, singlet og litt stor strikka genser over. Få uker unna høygravid og prøver å se LITT fresh ut  :briller:

Anonymous poster hash: fe5b7...21a
Skrevet

Mammaen til nurket?

Anonymous poster hash: 9f864...b64

Utrolig bra. Så meg i speilet til morgenen og følte meg litt som en parodi på meg selv 😂😂😂

Skrevet

Utrolig bra. Så meg i speilet til morgenen og følte meg litt som en parodi på meg selv 😂😂😂

Jeg var ikke så nøye med å nevne merkene på klærne mine, jeg da. Jeg er kun klassisk og elegant😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...