Gå til innhold

Hensynsløse drittmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen bråker noe helt vanvittig når han skal gjøre seg gjøre seg klar om morgenen. Dette resulterer i at barnet våkner og er sur i flere timer fordi det ikke får sovet nok. Mannen begynner veldig tidlig. Har fortalt han at han må være litt stille, men neida.

Anonymous poster hash: e913d...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå synes jeg du overreagerer litt da. 😜

Forstår frustrasjonen. Mannen min har også tendenser til å bråke veldig. Argumentet er at barnet må tåle lyd. Det er jeg enig i, i prinsippet. Faktum er at hun våkner LETT på morgenen av støy, ikke på kvelden og natta.

Så jeg har sagt at for MIN skyld må du være stille, dagen MIN blir så mye bedre av en time ekstra søvn, både fordi jeg får sove ekstra og barnet er mer opplagt.

Siden jeg tar ALL uro om natten så skjønner han jo den. Alternativet er at vi tar annenhver natt med barnet.

Anonymous poster hash: 4c5b8...e0d

Skrevet

Mannen bråker noe helt vanvittig når han skal gjøre seg gjøre seg klar om morgenen. Dette resulterer i at barnet våkner og er sur i flere timer fordi det ikke får sovet nok. Mannen begynner veldig tidlig. Har fortalt han at han må være litt stille, men neida.

Kan dere gjøre om på hvor dere sover?

Anonymous poster hash: 92631...198

Skrevet

Nå synes jeg du overreagerer litt da. 😜

Forstår frustrasjonen. Mannen min har også tendenser til å bråke veldig. Argumentet er at barnet må tåle lyd. Det er jeg enig i, i prinsippet. Faktum er at hun våkner LETT på morgenen av støy, ikke på kvelden og natta.

Så jeg har sagt at for MIN skyld må du være stille, dagen MIN blir så mye bedre av en time ekstra søvn, både fordi jeg får sove ekstra og barnet er mer opplagt.

Siden jeg tar ALL uro om natten så skjønner han jo den. Alternativet er at vi tar annenhver natt med barnet.

Anonymous poster hash: 4c5b8...e0d

Ja, jeg er sur fordi barnet er grinete. Her er det snakk om tre timer mindre søvn.

Skrevet

Kan dere gjøre om på hvor dere sover?

Anonymous poster hash: 92631...198

Nei, dessverre

Skrevet

Man sover lett siste delen av natta, så det er ofte umulig å ikke vekke ungene...

Mannen min står opp mellom fem og halv seks, og han er virkelig musestille. Legger frem klær dagen før og legger alt klart så det blir minst mulig slamring med skapdører osv. Han lister seg, men selv et lite knirk i trappa kan være nok til at en av ungene våkner.

Anonymous poster hash: 88805...f3a
Skrevet

Har dere vent barnet til lyder fra dag 1?

Anonymous poster hash: b8709...724

Skrevet

Har dere vent barnet til lyder fra dag 1?

Anonymous poster hash: b8709...724

Barnet er vant med lyder. Våkner aldri når jeg drar tidlig på jobb.

Skrevet

Begynn å bråk når du skal på jobb da, så kan jo han føle hvordan det er selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...