Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #1 Skrevet 3. januar 2017 Vet ikke hva jeg skal kjøpe til mamma som blir 60, hun har ingen spesielle interesser. Tenkte kanskje gavekort på spa/velvære eller noe sånt. Hva hadde du blitt glad for? ☺ Anonymous poster hash: 194df...c88
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Du kjenner jo din mamma best, men min mamma hadde ikke blitt glad for spa, hun kan ikke fordra sånt 😉 Min mamma er glad å håndarbeid, så da hun ble 60 fikk hun et stort skrin med eksklusive strikkepinner i bambus. Hun ble kjempeglad Hva med billetter til teater, gavekort på restaurant, en opplevelse sammen med dere e.l? Anonymous poster hash: 33ddf...198
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Min mamma hadde blitt kjempeglad for spa 😊 Vi spanderte en reise med hele familien. Hadde en fantastisk tur! Anonymous poster hash: c6f91...f43
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 "Vi", som i alle barna og pappa. Anonymous poster hash: c6f91...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå