Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Har hostet i 3 uker, det surkler i brystet, jeg må hoste for å få puste. Har fått hostesaft på resept og har prøvd hostesaft uten resept, slimløsende brusetabletter er også blitt brukt, men det løsner liksom aldri. Noen som har noen gode råd for å få løst opp dette dritet ? Høres ut som knurring når jeg puster inn.. Anonymous poster hash: 2d8d7...ec0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Bisolvon med kirsebærsmak er ganske bra synes jeg Anonymous poster hash: 43559...22b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Tilbake til legen og få sjekket om du kan ha en atypisk lungebetennelse som kan kreve behandling! Ellers, drikk mye vann og urtete. Fenumax på helsekosten virker også slimløsende, og det kan du bruke om du ikke er gravid. Unngå alt som er slimdannende, melkeprodukter, hvete og sukker og banan. Anonymous poster hash: a8a69...d66
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Hvor gal? Splitter pine gal? Anonymous poster hash: a8af9...bf9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Tilbake til legen og få sjekket om du kan ha en atypisk lungebetennelse som kan kreve behandling! Ellers, drikk mye vann og urtete. Fenumax på helsekosten virker også slimløsende, og det kan du bruke om du ikke er gravid.Unngå alt som er slimdannende, melkeprodukter, hvete og sukker og banan. Anonymous poster hash: a8a69...d66 Tok en tur til lege, det var visst bronkitt, så har fått noe hostedempende på resept.. Jeg sovner i det minste, og bedre med litt dårlig søvn enn ingen søvn Anonymous poster hash: 2d8d7...ec0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 Bisolvon med kirsebærsmak er ganske bra synes jeg Anonymous poster hash: 43559...22b Denne skulle jeg og anbefale. Jeg har astma og blir veldig fort slimete i luftveiene. Bisolvon funker for meg bedre enn noe jeg har fått hos legen, mye bedre enn slimløsende brusetabletter og slimløsende hostesaft på resept. Smaker ok gjør den og. Anonymous poster hash: 43559...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå