Gå til innhold

Hvor kjøper dere bukser til gutt 13-14 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min passer ikke lenger bukser fra name it, og da har jeg lite peiling. Erfaringer ønskes.

Anonymous poster hash: 158a1...691

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper fra h&m 😊

Skrevet

Kjøper Gap-bukser på zalando.no

Skrevet

Min 13-åring er ca. 170 høy, og veldig slank. Han går stort sett i treningsbukser (Sånne smale fra Adidas, Umbro osv), fordi han spiller fotball hvert ledige minutt. Men når han skal være litt finere kledd, kjøper vi bukser fra Divided på hm, eller på Jack & Jones, eller vi går for Levis. Så lenge buksene er smale nok i livet, og lange nok i bena...

Skrevet

Har du bare handlet på name IT fra poden var født til han ble tenåring 😱

Aldri vært innom Cubus, Lindex eller H&M?

Aldri kjøpt Levi's eller andre "merkeklær"?

Kun name IT?

Anonymous poster hash: 4a896...b0c

Skrevet

På herrebutikker som Jack and Jones osv. Vår 14-åring er 182 cm lang og ca 60-62 kg og må ha str 29/34, ingen andre passer. I joggebukser, pysjbukser osv, må vi opp i str L, og da kjøper vi på Cubus, H&M osv.

Anonymous poster hash: f7347...9b0
Skrevet

Carlings, Session, i utlandet på Pull & Bear o.lign.

Anonymous poster hash: d88b8...eac
Skrevet

Det er en utfordring å finne bukser den perioden de har vokst fra str 164, men ikke fyller bukser på 30 tommer i livet enda. Mange av kjedebutikkene, som Cubus o.l. har ikke noe alternativ til dem i den alderen, mange av herrestørrelsene starter på 30 tommer.

Vi fant ut at Jack & Jones har bukser som starter lavt, de har helt ned i 28 tommer i livet og de er slim fit så de passer greit i den lange hengslete fasen guttene er i når puberteten slår inn og de vokser mange cm å måneden.

http://www.jackjones.com/no/no/jj/jeans/

Til eldste kjøpte vi mye av et ungdomsmerke som heter Outfitters Nation, men har forstått at den fabrikanten er konkurs så har ikke fått tak i det merket til lillebror som nå er 13 år. Det finnes andre ungdomsmerker, men er ikke særlig bevandret der dessverre. Vi har en butikk som fører ungdomsklær på senteret her, de hadde outfitters nation før, men det er nå erstattet av et merke som heter Garcia, verdt å sjekke ut kanskje?

Ser de har det merket her også:

https://kidsbrandstore.no/filter/v/1514

Anonymous poster hash: fba48...2b8
Skrevet

H&m stort sett... kjøper ikke dyre klær til barn, og d bare lenge han finner det han liker for en billig penge så er det greit. Bodde i byen før, der var presset mye større. Måtte vær det og det merket!

Flyttet "på landet" for 4 år siden, og her er det mye mer avslappet. Heldigvis! Merker stor forskjell på sønnen min også, han er mye mer avslappet i hva han har på seg enn før...

Anonymous poster hash: 5dcbc...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...