Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Begynt å klage på smerter nederst i magen nå. Høres ut som tørrhoste. Hva kan den smerten bety? Er det greit å ta fri fra skolen i morgen på grunn av dette? Ingen feber. Men skikkelig sliten i kroppen nå og nå disse smertene også. Ligger og hoster enda. Finnes det noen mirakelkur som funker kjapt? Anonymous poster hash: 8d161...bc4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Kok opp vann m ingefær, la koke i fem min tilsett en kvart sitron, la trekke i tre min. Ha to generøse skjeer m honning i en kopp og rør inn i vannet. Fennikel er også hostedempende, oppskrift må du google. Hvis almentilstanden er dårlig ville jeg ha tatt barnet m til legen i morgen. Er smertene i magen konstante eller bare v hosten? Kam være stølhet, men kan også være mye annet som omgangssyke, sult, spenning eller mer alvorlige saker. Følg m på almemtililstanden og ved tvil så ringer du lege eller legevakt. Hostemiksturen over her fungerte ihvertfall på mine barn da de hadde lungebetennelse. God bedring. Anonymous poster hash: a2a32...fdb
LivetErEnLek Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Aner ikke hva den smerten kan bety. Kan jo være at han/hun har strekt en muskel med all hostingen? Kald luft, sett opp vinduet, kan virke lindrende. Noen sverger også til å skjære opp en løk og ha i rommet. Det finnes jo også hostedempende til barn, men litt sent å få tak i det nå. Dersom det varer gjennom natta, hadde jeg latt han/henne være hjemme.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Når du er så i tvil på formen så la henne bli hjemme, alt annet er bare slemt Anonymous poster hash: fe330...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå