Gå til innhold

Farmen Kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt ålreit å se på, blir kjent med disse kjendisene på en litt annen måte.

Har allerede fått et dårlig inntrykk av Kari. Jeg hadde aldri kommet overens med den spesielle og sære dama.

Digger Petter da. 😂

Anonymous poster hash: f3bca...26b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ålreit å se på, blir kjent med disse kjendisene på en litt annen måte.

Har allerede fått et dårlig inntrykk av Kari. Jeg hadde aldri kommet overens med den spesielle og sære dama.

Digger Petter da.

Hun virker litt spesiellja, så irritert for at Petter la seg på siden av henne :legrine: Tror nok hun og Lothepus vil barke sammen ganske fort

Anonymous poster hash: f076c...c43

Skrevet

Hahaha, jeg er helt enig.

Kari er jo så sur... trodde hun vr en blid-fis jeg.

Og jeg som ikke akkurat elsker Petter til vanlig, må jo bare si at hn er jo knall på farmen! 😂

Skrevet

Hahaha, jeg er helt enig.

Kari er jo så sur... trodde hun vr en blid-fis jeg.

Og jeg som ikke akkurat elsker Petter til vanlig, må jo bare si at hn er jo knall på farmen!

Hun er så irritert for at Lothepus snakker om damearbeid og mannearbeid, men å ligge ved siden av en påkledd mann gir full panikk :legrine:

Jeg er heller ikke så glad i Petter egentlig, men jeg tror nok at han gi meg noen gode lattere

Skrevet

Hun virker litt spesiellja, så irritert for at Petter la seg på siden av henne :legrine: Tror nok hun og Lothepus vil barke sammen ganske fort

Haha. Ja!! 😂😂 De er allerede i gang.

Skrevet

Hun er så irritert for at Lothepus snakker om damearbeid og mannearbeid, men å ligge ved siden av en påkledd mann gir full panikk :legrine:

Jeg er heller ikke så glad i Petter egentlig, men jeg tror nok at han gi meg noen gode lattere

Skjønte ikke helt den greia med at det var så ille at Petter la seg ved siden av nei....

Og Petter har alltid vært morsomt. Han tar seg ikke selv høytidelig og vet hvor "udugelig" han er. 😊

Skrevet

Altså, dette kan jo bli riktig så spennende 😂

Tror ikke jeg hr sett å farmen siden 2. Sesong 😂

Skrevet

Sendes dette hver kveld?

Anonymous poster hash: 36a45...443

Skrevet

Altså, dette kan jo bli riktig så spennende 😂

Tror ikke jeg hr sett å farmen siden 2. Sesong 😂

Jeg har aldri sett på farmen. Men må begynne nå. 😊

HI

Skrevet

Sendes dette hver kveld?

Tre ganger i uka tror jeg? Mandager og onsdager i hvert fall...

Skrevet

Sendes dette hver kveld?

Hvis det er som det pleier, så sendes det mandag, onsdag og søndag

Skrevet (endret)

Kari er jo talsperson for kvinnegruppen Ottar så ikke rart hun spisser pigger når noen fremmede som hun sier legger seg ved siden av hun eller når noen sier mannejobb og kvinnejobb, dama er jo helt rar og små gal😊

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Lothepus er eneste grunnen til jeg så dagens episode. Er det noen som kan overleve på en gård i gamle dager, så er det han :-)

Og som jeg lo av Petter. Til og med jeg var bedre til å hugge ved da jeg var tenåring :-)

Anonymous poster hash: 1ae80...67d

Skrevet

Kari virker veldig spesiell, men hun er vel glad i å skape litt "blest"

Anonymous poster hash: c3bc4...c36

Skrevet

Lurer veldig på om Kari hadde reagert likt om en av de andre damene hadde lagt seg i senga hennes. "Man sover jo ikke med kjønnsorganene"..

Anonymous poster hash: b26db...0bd

Skrevet

Synes dette virkelig kari overreagerer? Jeg synes både hun og Lothe er ganske ekstreme i sine meninger på hver sin måte men jeg synes det er helt ok at hun reagerer på han

Anonymous poster hash: 0dd3d...3ad

Skrevet

Dette er jo bare skuespill der alt er øvet inn på foran så skjønner ikke at dere syns programmet er gøy!

Anonymous poster hash: 5ab6d...057
Skrevet

Kari virker ikke særlig sympatisk synes jeg,. Lothepus er jo en klovn, men alt han sier og gjør har en humoristisk undertone. Hun tar ting alt for alvorlig.

Anonymous poster hash: 90ff4...7c6

Skrevet

Kari virker ikke særlig sympatisk synes jeg,. Lothepus er jo en klovn, men alt han sier og gjør har en humoristisk undertone. Hun tar ting alt for alvorlig.

Anonymous poster hash: 90ff4...7c6

Akkurat i forhold til Lothe tar hun det jo med et smil hun også 😊

Anonymous poster hash: fee56...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...