Gå til innhold

Rift i underlivet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vondt!! Har fått rift mellom kjønnsleppene, akkurat mellom urinrøret og skjedeåpningen. Er så vondt at jeg klarer ikke tisse. Får meg ikke til å få det ut :( Finnes det noe som lindrer? :(Gruer meg til jeg MÅ på do og ikke kan holde meg mer

Anonymous poster hash: 454a0...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, høres vondt ut! Forsøkt å skulle med lunkent vann samtidig som du tisser? Som man får tips om etter fødsel.

Anonymous poster hash: 06f74...d74

Skrevet

Hvordan har du klart det??

Du kan jo prøve «rett etter fødsel trikset» å spyle/helle lunkent vann på når du tisser. Så svir det ikke så voldsomt.

Anonymous poster hash: d6e3d...9b4

Skrevet

Det har jeg hatt et åar ganger. Jeg måtte holde dopapir imot mens jeg tisset. Fikk tiss på fingrene, men heller det enn den jævlige sviinga!😕

Anonymous poster hash: d65af...32a

Skrevet

Tiss i dusjen, eller ha en vannkanne ved doen og hell lunket vann på mens du tisser. Vanlig prosedyre etter fødsel

Skrevet

Zinksalve

Anonymous poster hash: 52a16...d9f

Skrevet

Fikk det under sex igår :P

Jeg red han, også kom det tydeligvis luft mellom leppene så det tørka ut og når han da gikk ut og inn revna det.

Får prøve å holde dopapir der, turte ikke å prøve å tisse i dusjen heller :P håper det gir seg snart og jeg kommer ikke til å ri på en stund 😂

Anonymous poster hash: 454a0...72c

Skrevet

Ha på inotylin salve. Skrives nok ikke sånn. Men er en tykk salve som bruker på sår. Jeg fikk rift etter fødsel og brukte denne for å lindre den verste smerten før det grodde igjen

Anonymous poster hash: 217b1...ae3

Skrevet

Tiss i dusjen. Eller hell lunkent vann på underlivet når du sitter på do.

Jeg måtte tisse i dusjen etter fødsel nr 2. Ble katetrisert hver 4. time i 3 dager pga urinretensjon. Var så sårt og smertefullt etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...