Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Det er så vondt!! Har fått rift mellom kjønnsleppene, akkurat mellom urinrøret og skjedeåpningen. Er så vondt at jeg klarer ikke tisse. Får meg ikke til å få det ut Finnes det noe som lindrer? :(Gruer meg til jeg MÅ på do og ikke kan holde meg mer Anonymous poster hash: 454a0...72c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Uff da, høres vondt ut! Forsøkt å skulle med lunkent vann samtidig som du tisser? Som man får tips om etter fødsel. Anonymous poster hash: 06f74...d74
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Hvordan har du klart det?? Du kan jo prøve «rett etter fødsel trikset» å spyle/helle lunkent vann på når du tisser. Så svir det ikke så voldsomt. Anonymous poster hash: d6e3d...9b4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Det har jeg hatt et åar ganger. Jeg måtte holde dopapir imot mens jeg tisset. Fikk tiss på fingrene, men heller det enn den jævlige sviinga!😕 Anonymous poster hash: d65af...32a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Tiss i dusjen, eller ha en vannkanne ved doen og hell lunket vann på mens du tisser. Vanlig prosedyre etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Zinksalve Anonymous poster hash: 52a16...d9f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Fikk det under sex igår Jeg red han, også kom det tydeligvis luft mellom leppene så det tørka ut og når han da gikk ut og inn revna det. Får prøve å holde dopapir der, turte ikke å prøve å tisse i dusjen heller håper det gir seg snart og jeg kommer ikke til å ri på en stund 😂 Anonymous poster hash: 454a0...72c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Ha på inotylin salve. Skrives nok ikke sånn. Men er en tykk salve som bruker på sår. Jeg fikk rift etter fødsel og brukte denne for å lindre den verste smerten før det grodde igjen Anonymous poster hash: 217b1...ae3
NormaJean Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Tiss i dusjen. Eller hell lunkent vann på underlivet når du sitter på do. Jeg måtte tisse i dusjen etter fødsel nr 2. Ble katetrisert hver 4. time i 3 dager pga urinretensjon. Var så sårt og smertefullt etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå