Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har termin om et par dager. I dag har jeg hatt en del murringer. Og det kommer takvise smerter nederst i magen og videre ned. Kan det være tegn på at fødsel nærmer seg? Orker ikke gå lenge slik som dette. Det kjennes ikke ut som rier. Det er ikke min første, så burde kjenne riene igjen. Anonymous poster hash: 0694a...f3e
Et lite nurk Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Jeg tror du kommer til å føde i løpet av få uker
Et lite nurk Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Neida, alt kan jo være tegn, men det er jo umulig å si
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Jeg tror du kommer til å føde i løpet av få uker Hehe, det gjør jeg garantert 😊 Anonymous poster hash: 0694a...f3e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Sikkert modning av noe slag. Du har jo ikke annet valg enn å vente og se hva som skjer. Det enste du vet med sikkerhet er at det snart skjer noe. Forsøk å hvil og lykke til ! Anonymous poster hash: db212...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå