Gå til innhold

Hvor lenge er det "greit" at babyer gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 9 måneder våkner illsint flere ganger om natten og kan gråte/skrike opptill en time før hun sovner. Jeg sitter ved siden av sengen, synger og stryker på henne så hun er ikke alene, men føler det er så feil at hun skal hylskrike sånn så lenge. Hun ser ikke trist ut eller i smerter, er sint gråt uten noe særlig tårer ( når hun har trist gråt siler tårene).

Å begynne å nattamme henne igjen er ikke et alternativ, da det bare ble 1000 ganger verre for hun våknet tidligere hver time for å amme for så å få ubehag og luft av overspising

Anonymous poster hash: a1ab3...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun hyler så mye hver natt, ville jeg ha gått til lege. Det der høres helt feil ut.

Anonymous poster hash: 9aa3e...313

Skrevet

Hvis hun hyler så mye hver natt, ville jeg ha gått til lege. Det der høres helt feil ut.Anonymous poster hash: 9aa3e...313

Har gjort det, og til helsesøster og fysioterapeut. Hun har alltid våknet mye, men etter romjulen og litt endring i rutinene har det blitt helt baluba.

Anonymous poster hash: 7ee73...d0c

Skrevet

Gir du henne vann( eller mme)?Kanskje en flaske med noe kunne roe henne lettere?

Anonymous poster hash: 63e5d...d33

Skrevet

Min har også gjort sånn, og pleier fortsatt å våkne 1-3 ganger om natten. Nå er det slik at vi bare kan gå inn å legge henne ned, så roer hun seg. Men før kunne hun hyle ganske lenge. Veldig slitsomt.... Vi har vel bare stått i det og tenkt at det går over med tiden... ser jo at det blir bedre og bedre hvertfall. Hun er 1,5 år nå. 

Slitsomt...

Anonymous poster hash: 9af91...7ac
Skrevet

Hvis hun hyler så mye hver natt, ville jeg ha gått til lege. Det der høres helt feil ut.

Anonymous poster hash: 9aa3e...313

Min 9 mnd baby kunne funnet på det samme. Uten at det er noe medisinsk feil med barnet. Derfor nattammer jeg fortsatt da, selv om jeg er helt utslitt og baby er oppe hver time om natta. Gruer meg til overgangsfasen mellom avvenning og bedre netter (forhåpentligvis). Hi, tipper hun rett og slett assosierer innsovning med gråt? At hun har litt vanskelig for å sovne selv, fordi hun ikke har gjort det så mange ganger selv ennå? Slik jeg opplever min i alle fall. Mulig jeg hadde bysset baby litt hvis det hadde funka kjappere. Har prøvd selv slik du gjør uten at det gikk over med skrikinga. Men sovnet fort ved byssing. Problemet var å legge henne ned uten at hun sovna da. Våknet hun ble det desto verre hyling, og jeg kunne liksågodt ha ligget ved siden av istedet. Håper det går seg til!

Anonymous poster hash: c74be...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...