Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Endelig gravid, forsøkte lenge. Er så utrolig sliten og mannen forstår ikke. Har ingen andre plager, var litt kvalm i starten, men det ga seg etter uke 10. Er nå 15 uker. Jeg er veldig klar over at jeg er hormonell og prøver å styre det så godt jeg kan, men mannen har klørne ute bare jeg sier noe som ikke er med et stort smil. Vi diskuterer og småkrangler så mye at jeg vurderer å flytte. Han mener jeg er lat og blir irritert fordi jeg ikke gjør alt i samme tempo fra før. Vet ikke hva jeg ville med dette, måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 50cad...d55
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Gratulerer med graviditeten! Går utfra at det er deres første barn. Nå er det sånn at man ofte må jobbe litt med et forhold uansett utfordring man støter på, og dere kommer til å støte på mange utfordringer underveis i samlivet. Gi mannen litt litteratur han kan lese om graviditet og hormoner og endringer som skjer i kroppen. Evt bare fortell han om det. Det er oftest ikke en god løsning å flytte ut, du må forholde deg til han resten av livet uansett, da han er far til barnet. Uansett. lykke til. Håper det ordner seg for dere. Anonymous poster hash: dbafc...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå