Gå til innhold

er dette nok klær på ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det vært ca 1 grad ute ifølge YR å det er snø her.

Jeg har vært ute med sønnen min på 5 år men er usikker på om jeg har nok på han.

Hadde på en bomulls-strømpebukse,tjukke sokker,en tynn ulltrøye med lange armer, ulldress og vinterdress.Itellegg til  han selvsagt hadde lue og votter. 

Men er det for lite med bare en tynn ulltrøye under ulldressen?

Det er en mellomtjukk ulldress om en kan si det sånn :P

Anonymous poster hash: ad6cb...32a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes varmt ut. I såpass varmt vær som 1 pluss (med forbehold om lite sur vind) har ungene her på bomull, fleece og vintedress / brukse + jakke.

I dag har vi hatt minus 20 grader. Da var det ullundertøy, ulldress og vinterdress.

Anonymous poster hash: c64ac...211
Skrevet

I dag hadde min fireåring på seg ullundertøy og vinterdress ute i -9 grader i barnehagen, og han frøys ikke. Er det enda litt kaldere, eventuelt surere ute, ville jeg tatt på ull som mellomlag å.

Anonymous poster hash: 95a0d...767

Skrevet

Hørtes mye ut. Men hvis han er 5 klarer han vel å si fra om han er for varm/kald?

Anonymous poster hash: e4e70...cf6

Skrevet

Hørtes mye ut. Men hvis han er 5 klarer han vel å si fra om han er for varm/kald?

Anonymous poster hash: e4e70...cf6

han burde det, men han pleier aldri å si ifra dessverre.

Skrevet

Jeg synes det hørtes mye ut. Men det er jo bare å se og kjenne etter om det er passe for ditt barn?

Anonymous poster hash: e8686...430

Skrevet

Itellegg er han ganske forkjølet fra før da så derfor jeg er litt redd for at han skal ha for lite klær på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...