Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Vurderer å kjøpe 1 års abonnement til min mor som fyller 54 (Hun er selvsagt glad i slikt dill dall siden jeg vurderer det) men hva tenker dere som har det? Kan det gå? Anonymous poster hash: e630f...fce
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Tror jeg har fått 8-9 bokser nå, og har vært fornøyd utenom en boks som var litt dårlig og den siste som skuffet såpass at jeg sa opp abonnementet. Mange har vært veldig bra og man får valuta for pengene. Det er selvfølgelig ikke alltid leppestifter og sånt treffer på fargen, men sånn er det jo bare. Mest sminke som kommer. Anonymous poster hash: 469d5...897
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Ville heller kjøpt noe skikkelige produkter, mye av det du får er små produktprøver og det meste er produkter du ikke ville kjøpt igjen. Den er populær blant fjortiser og bloggere, men uansett så kan du jo se hva de forskjellige inneholder og er det noe som hun ville likt så er det jo bare å kjøpe det Min mor hadde nok ikke vist hva hun skulle gjøre med alt engang. Anonymous poster hash: 9bd46...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå