Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hvordan gjør man det? Eller bør man helst la vær? Anonymous poster hash: c7ce0...902
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har forsøkt selv, for en del år siden, da jeg var høygravid og desperat. Kjente ingenting, tror ikke jeg nådde langt nok inn. Men fødte uansett til termin få dager etterpå. Tviler på at du kan gjøre særlig skade med rene fingre og korte negler, hvis ikke vannet har gått! Anonymous poster hash: f20ee...802
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Da må det være bedre å ha sex tenker jeg. Anonymous poster hash: b041f...0c0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Jeg spurte jordmor på helsestasjonen om jeg kunne kjenne selv da hun fortalte at hun kjente hodet. Var greit så lenge jeg tok på hansker. Hadde da 3cm åpning og kjente gonna på fostersekken og hodet på barnet. 2 sekunder etterpå gikk vannet, så du må være forberedt på at noe sånt KAN skje Det var på termindatoen. Anonymous poster hash: a7887...b72
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Jeg spurte jordmor på helsestasjonen om jeg kunne kjenne selv da hun fortalte at hun kjente hodet. Var greit så lenge jeg tok på hansker. Hadde da 3cm åpning og kjente gonna på fostersekken og hodet på barnet. 2 sekunder etterpå gikk vannet, så du må være forberedt på at noe sånt KAN skje Det var på termindatoen. Anonymous poster hash: a7887...b72 Det hørtes litt skummelt ut 😳 Anonymous poster hash: c7ce0...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå