Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Spø for ei venninne...Gutt 15 år som ikke klarer å tilpasse seg hverken hos mor eller far(mor og far har aldri bodd sammen).Han lurer,lyver,stjeler,er Særdeles ufin i måten han snakker på,bryr seg overhodet ikke om skilen og sier han kommer aldri å forbedre seg.Han har mindre søsken begge plasser,hele familien blir påvirket av dette og holder på å knekke sammen.Hva gjør man egentlig da?!? Anonymous poster hash: ab0ed...135
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Skolen skulle det stå... Anonymous poster hash: ab0ed...135
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 De har snakket med helsesøster,skolen og bup uten noe særlig hell.Han lyver til dem også.. Anonymous poster hash: ab0ed...135
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Hopper denne opp Anonymous poster hash: ab0ed...135
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Har din venninne bedt deg skrive dette? Anonymous poster hash: 58e54...11e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Bedt barnevernet om å finne skoleplass til han på slik spesialskole, evnt institusjon. Dette for å redde både hans og deres fremtid. Selvfølgelig er man glad i ungene sine, men når ting er så alvorlig må man ta tak. Snakk med helsesøster først du. Jeg har en på 11 med div problemer, men det går greit hjemme. Havner jeg i en slik situasjon som du beskriver hadde jeg vært snar om å søke hjelp. Jeg vil han skal klare seg her i livet, det er fort gjort å havne uttaførr.....og værre å komme på rett spor igjen. Lykke til! Anonymous poster hash: 89209...32a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Ja hun ba meg spørre om råd her, hun har ikke konto her inne selv.Hun har søkt spesialskole, men er visstnok lang ventetid.Går det noe raskere hvis det går gjennom barnevernet? Anonymous poster hash: ab0ed...135
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Ja det går fort gjennom barnevernet, de tenker nok også at det er best med hensyn til de andre barna. Ta en telefon og hør. Håper det ordner seg for alle. Anonymous poster hash: 89209...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå