Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Mannen og jeg har vært/er fortsatt gjennom noen tøffe år med masse barn, krangling, lite romantikk etc. Siste mnd har jeg hatt kontakt med en fyr på chat (ikke dateside). Vi har stort sett snakket som venner, men siste tiden har det blitt mer. Vi har ikke treffes, og har sagt ifra til "han andre" at jeg er ferdig med nettflørting (vi skulle egentlig også treffes). Føler meg råtten og vurderer å fortelle alt til gubben, han kommer til å ta det veldig hardt. Noen råd/tanker? Anonymous poster hash: 97359...34f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Det er ingen vits i å fortelle. Da er det i så fall kun for å lette din egen samvittighet. Kutt ut kontakten med han andre og fokuser på forholdet ditt til mannen. Og slapp helt av. Du har ikke gjort noe veldig galt. Anonymous poster hash: 884ef...da2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Forskjellen på menn og kvinner når det gjelder utroskap: En gift mann var på pub alene en kveld. Så så han en kvinne han syntes var så pen. Han gikk bort og flørtet med henne, noe som endte med at de dro hjem til henne. Der ble det klinings og til slutt endte de opp på soverommet sammen. Men i det han sitter der i bare trusa så slår det han at, "nei helvete heller, jeg kan jo ikke være utro". Så han dro på seg klærne og dro hjem til kona. En gift kvinne var på pub alene en kveld. Så så hun en kjekk fyr hun syntes var så pen. Så tenkte hun at, søren også, nå har jeg vært utro! Jaja, tenkte hun videre, da kan jeg like godt få valuta for pengene. Så dro hun hjem med fyren og lå med han. Moralen er at menn og kvinner har forskjellige holdninger til hva utroskap er for noe. Anonymous poster hash: bacdd...a89
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Det er ingen vits i å fortelle. Da er det i så fall kun for å lette din egen samvittighet. Kutt ut kontakten med han andre og fokuser på forholdet ditt til mannen. Og slapp helt av. Du har ikke gjort noe veldig galt. Anonymous poster hash: 884ef...da2 Takk, du er snill. Tviler på om samboeren hadde sett sånn på det, har vært noen seksuelle/følelsesladede meldinger (spesielt fra hans side) HI Anonymous poster hash: 97359...34f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Forskjellen på menn og kvinner når det gjelder utroskap: En gift mann var på pub alene en kveld. Så så han en kvinne han syntes var så pen. Han gikk bort og flørtet med henne, noe som endte med at de dro hjem til henne. Der ble det klinings og til slutt endte de opp på soverommet sammen. Men i det han sitter der i bare trusa så slår det han at, "nei helvete heller, jeg kan jo ikke være utro". Så han dro på seg klærne og dro hjem til kona. En gift kvinne var på pub alene en kveld. Så så hun en kjekk fyr hun syntes var så pen. Så tenkte hun at, søren også, nå har jeg vært utro! Jaja, tenkte hun videre, da kan jeg like godt få valuta for pengene. Så dro hun hjem med fyren og lå med han. Moralen er at menn og kvinner har forskjellige holdninger til hva utroskap er for noe. Anonymous poster hash: bacdd...a89 Hehe, du sier noe der! For min egen del har jeg et avslappet forhold til om samboeren hadde flørtet med noen på jobb, fest etc., men vet at han er mye strengere og mer utilgivelig der enn meg... HI Anonymous poster hash: 97359...34f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Takk, du er snill. Tviler på om samboeren hadde sett sånn på det, har vært noen seksuelle/følelsesladede meldinger (spesielt fra hans side) HI Anonymous poster hash: 97359...34f Du trenger da ikke skamme deg over at en fyr er heit på deg. Du har jo avsluttet det, og har ikke tenkt å gjenoppta. Du gjorde rett, og har ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Anonymous poster hash: 095cc...dca
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Du trenger da ikke skamme deg over at en fyr er heit på deg. Du har jo avsluttet det, og har ikke tenkt å gjenoppta. Du gjorde rett, og har ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Anonymous poster hash: 095cc...dca Igjen, takk Men har nok ikke vært helt uskyldig jeg heller... HI Anonymous poster hash: 97359...34f
Frøken_fjong Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Ikke ha dårlig samvittighet . Det der er å balansere heeelt på kanten , men du har ikke tråkket over.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 Igjen, takk Men har nok ikke vært helt uskyldig jeg heller... HI Anonymous poster hash: 97359...34f Hvis du nesten har vært utro, kan du nøye deg med å nesten angre, da. Og nesten innrømme det. Men bare nesten! Anonymous poster hash: 095cc...dca
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #11 Skrevet 2. januar 2017 Hvis du nesten har vært utro, kan du nøye deg med å nesten angre, da. Og nesten innrømme det. Men bare nesten! Anonymous poster hash: 095cc...dca Hehe, tror jeg tar deg på ordet 👍 HI Anonymous poster hash: 97359...34f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #12 Skrevet 2. januar 2017 Takk, du er snill. Tviler på om samboeren hadde sett sånn på det, har vært noen seksuelle/følelsesladede meldinger (spesielt fra hans side) HI Anonymous poster hash: 97359...34f Det er helt normalt å tenne på andre og til og med forelske seg. Synes du har vært temmelig uskyldig. 😊 Anonymous poster hash: 884ef...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå