Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Har så grusomt med ryggsmerter hver eneste dag - spesielt om natten når jeg sover og våkner opp da er det helt j*vlig.. Det er smerte som utbrer seg fra korsryggen/hoftene til skuldrene og jeg har gått med dette ganske lenge nå men blir bare verre. Har tatt MR - fikk påvist slitasje/ aldersforandringer og uttørkede skiver i korsryggen. Nå får jeg bare Panodil av fastlegen - jeg klarer ikke å være så mye aktiv og helsen blir bare verre pga av smertene. Akkurat nå sitter jeg her og griner, jeg har så vondt - vondt når jeg går og når jeg sitter, legger meg.. ALT - Hele tiden! Klarer ikke å løfte tungt.. Var aktiv i trening begynnelsen av 2016 men så sa ryggen PANG.. Etter det har jeg ikke klart mye.. Skjønner ikke hva smertene er - kan da ikke være slitasje for legen sier det ikke gjør så vondt.... Anonymous poster hash: e2d31...52f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Har så grusomt med ryggsmerter hver eneste dag - spesielt om natten når jeg sover og våkner opp da er det helt j*vlig.. Det er smerte som utbrer seg fra korsryggen/hoftene til skuldrene og jeg har gått med dette ganske lenge nå men blir bare verre. Har tatt MR - fikk påvist slitasje/ aldersforandringer og uttørkede skiver i korsryggen. Nå får jeg bare Panodil av fastlegen - jeg klarer ikke å være så mye aktiv og helsen blir bare verre pga av smertene. Akkurat nå sitter jeg her og griner, jeg har så vondt - vondt når jeg går og når jeg sitter, legger meg.. ALT - Hele tiden! Klarer ikke å løfte tungt.. Var aktiv i trening begynnelsen av 2016 men så sa ryggen PANG.. Etter det har jeg ikke klart mye.. Skjønner ikke hva smertene er - kan da ikke være slitasje for legen sier det ikke gjør så vondt.... Anonymous poster hash: e2d31...52f Forrige gang du skrev om dette fikk du råd om å kontakte kiropraktor eller naprapat. Har du gjort det? Anonymous poster hash: bd040...d9e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Ja jeg har faktisk bestilt time til kiropraktor og har time 5 januar, håper det kan hjelpe for jeg skjønner ikke at dette blir bare verre og verre.. Anonymous poster hash: e2d31...52f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Har du en god madrass? Jeg hadde veldig mye vondt i ryggen og var alltid veldig stiv om morgenen når jeg våknet. Så kjøpte jeg meg ny seng, madrass og pute, for en forskjell det var. Nå har jeg sjelden vondt, og stivheten om morgenen er omtrent borte. Jeg trodde ikke det kunne ha så mye å si før jeg opplevde det selv. Anonymous poster hash: ee7b0...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå