Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #26 Skrevet 2. januar 2017 Det der opplevde jeg med mitt barn også, var så ille at vi ble innkalt til helsestasjonen og der hadde de satt opp en diett barnet skulle følge. Jeg ble forbannet, bestilte time hos fastlege, for å få en annens mening. Fastlegen ble like rasende som meg, sendte helsesøster et brev og det ble stille.. Så ikke ta alt helsesøster sier for god fisk. Noen av de overvurderer sin stilling og tror de har mer peiling enn det de egentlig har. Anonymous poster hash: 7d68b...d85
Snøfnugget Skrevet 2. januar 2017 #27 Skrevet 2. januar 2017 Så mange fæle helsesøstre som bare ser på skjemaene sine. På kontroll når sønnen min var ett år fikk vi også beskjed om at han var for tung (gå over til ekstra lett melk, ikke prim osv). Hadde et normalt kosthold og ungen var akkurat begynt å gå. Var en aktiv, lang og litt kraftig bygd gutt. (Store hender, kraftige skuldre osv). Hun kommenterte det jo selv til og med "hadde ikke trodd han var så tung når jeg bare ser på han". Jenta di er normalvektig og slett ikke for tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå